گیلان قهرمان مسابقات قایقرانی آبهای آرام بانوان کشور شد

رقابت های قایقرانی آبهای آرام بانوان کشور با قهرمانی تیم گیلان پایان یافت.


کلانشهر : مسئول روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان عصر چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تیم قایقرانی َآبهای آرام گیلان در جریان این رقابت ها  در تهران ، با ۶۸ امتیاز و کسب چهار مدال طلا و دو مدال نقره، بالاتر از تیم های تهران و هرمزگان قرار گرفت و مقام قهرمانی کشور را به خود اختصاص داد.

مرتضی ورزلدوست افزود: در جریان این رقابت ها  در دریاچه آزادی تهران و با حضور زبده ترین بانوان قایقران استان های مختلف کشور در رشته آبهای آرام و در شش ماده ، قایقرانان شایسته گیلانی با درخشش در هر شش ماده مقام قهرمانی را تصاحب کنردند.

وی ادامه داد: بر این اساس و در جریان این رقابت ها ، در کایاک یک نفره مسافت ۵۰۰ متر، مهسا آذری قایقران شایسته گیلانی توانست پس از قایقرانی از تهران روی سکوی دوم قرار گیرد و مدال نقره این دوره از رقابت ها را تصاحب کند.

وی بیان کرد: در پایان رقابت های رشته کایاک دو نفره مسافت ۵۰۰ متر نیز ، الناز شفیعیان و نرجس کارگرپور از استان گیلان موفق شدند عنوان قهرمانی را تصاحب و مدال طلای این ماده را به خود اختصاص دهند.

مسئول روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان اضافه کرد: همچنین در رقابت های ماده کانوی دونفره مسافت ۵۰۰ متر، آتنا رئوفی و پریسا محمدزاده از گیلان مقام قهرمانی را از آن خود کردند.

ورزلدوست خاطرنشان کرد: در رقابت های کایاک چهار نفره مسافت ۵۰۰ متر نیز، تیم گیلان با ترکیب نرجس کارگرپور، مهسا آذری، الناز شفیعیان و نجمه سجادی موفق شد مقام قهرمانی این رشته را تصاحب و مدال طلا را کسب کند.

وی در ادامه گفت: در ماده کانوی یک نفره ۲۰۰ متر، زیبا سماک حرفه ، دیگر قایقران شایسته گیلانی موفق به کسب مقام قهرمانی و مدال طلا شد و همچنین در رقابت های کایاک یک نفره ۲۰۰ متر نیز، الناز شفیعیان از گیلان پس از قایقرانی از تهران در مکان دوم قرار گرفت و مدال نقره را بر گردن آویخت.