مدیرعامل سپیدرود : مذاکرات اولیه برای واگذاری باشگاه مثبت بود

مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت گفت: مذاکرات اولیه برای انتقال باشگاه به خریدار جدید مثبت بوده و تفاهم خوبی ایجاد شده است.

کلانشهر : افشین ناظمی روز شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: خوشبختانه مذاکرات خوبی بین  عباس مبارکی خریدار جدید باشگاه سپیدرود رشت، کیومرث بیات مالک فعلی و علی کریمی مالک سابق باشگاه انجام‌ شده و طرفین به توافقات خوبی دست یافته اند.

وی افزود: البته انتقال مالکیت باشگاه به فرد جدید پس از تائید توسط اداره کل ورزش و جوانان گیلان انجام می شود که این امر در حال انجام است و ما نیز منتظریم که هر چه زودتر تکلیف مالکیت باشگاه سپیدرود مشخص‌ شود و با قدرت بیشتری برنامه‌ های خود را اجرا کنیم.

وی ادامه داد: این در حالی است که با حضور مالک جدید، برنامه‌ های خود را در دو بخش میان‌ مدت و بلند مدت را با جدیت بیشتری دنبال کرده و در این راستا می‌توانیم ثبات را به باشگاه سپیدرود بازگردانیم.

مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت نیز در خصوص تغییر کادرفنی سپیدرود نیز بیان کرد: علی نظرمحمدی در حالی سپیدرود را تحویل گرفت که بیش از ۸۰ درصد از بازیکنان تیم تغییر کرده بودند و با دستان خالی وارد رقابت ها شد و به قولی از خود شجاعت و رشادت نشان داد و خدمات ارزنده ای را انجام داد.

وی اضافه کرد: البته از ابتدای فصل تاکنون تیم سپیدرود با مشکلات زیادی روبرو شد که از مهمترین آن می توان به آسیب دیدگی بازیکنان این تیم اشاره کرد که دست کادر فنی را بسته بود و همچنین در تعدادی از بازی ها نیز اشتباهات داوری به ضرر تیم ما بود و یکی دیگر از عوامل عدم نتیجه گیری مناسب ، به هدر دادن فرصت های مناسب بود که این عوامل در روند نتایج نامطلوب سپیدرود تاثیرگذار بود.

ناظمی خاطرنشان کرد: تغییرات کادر فنی نیز می‌تواند شوک مثبتی را به تیم وارد کند و تمام هدف مسئولان این باشگاه ، موفقیت سپیدرود در ادامه  رقابت های لیگ دسته اول است و با مربی با تجربه ای چون نادر دست نشان  می توانیم به سمت موفقیت پیش رویم.

وی همچنین به دیدار امروز تیم سپیدرود برابر مس کرمان اشاره و اظهار کرد: سرخپوشان رشتی عصر امروز باید در هفته چهاردهم رقابت های لیگ دسته اول در ورزشگاه سردارجنگل رشت رو در روی تیم مس کرمان قرار گیرد که امیدواریم طرفداران و تماشاگران این تیم با حضور در ورزشگاه همانند گذشته از تیم خود حمایت همه جانبه ای را داشته باشند تا سپیدرودی ها با تکیه بر این پشتوانه، بتوانند برابر مس کرمان پیروز شوند.

تا پایان هفته سیزدهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور با حضور ۱۸ تیم ، سپیدرود رشت با کسب ۱۵ امتیاز در مکان دوازدهم جدول رده بندی قرار دارد.