یکی از بازیگران مهم اما ساکت شبکههای اجتماعی اموجیها هستند. شکلکها و تصاویر کوچکی که گاهی تاثیرات عجیبی در برقراری ارتباط دارند.
در نمودار زیر دستهبندی اموجیهای پرتکرار را بر اساس پیام و حس غالب هر اموجی مشاهده میکنید.
شکلکها و احساسات با ۲۶% از مجموع محتوا بیشترین تکرار را دارند.
۵ اموجی سمت چپ نیز ۵ اموجی پرتکرار در این دسته هستند. از بین شکلکها خنده و قلب جزو پرتکرارترین اموجیها هستند.
خنده پرتکرارترین اموجی در توییتر و تلگرام است و شاید این یک خبر خوب باشد. اینکه در این دو پلتفرم با این حجم از اخبار سخت و نگران کننده هنوز کاربران میخندند شاید نشان خوبی از تبدیل غمها به خندهها باشد. در اینستاگرام اما چشم قلبی بیشترین کاربرد را دارد.
سرنوشت تیک تاک با تصویب قانون آمریکایی چه می شود؟