جان‌باختن ۵۴۹ نفر در تصادفات نوروزی


۱۴۰۳/۰۱/۰۸ - ۱۲:۴۴ | کد خبر: ۴۲۵۴۸ چاپ

رئیس پلیس راهور فراجا از جانباختن ۵۴۹ نفر از هموطنان در تصادفات نوروزی و مصدومیت ۱۴۶۰۰ نفر خبر داد.

جان‌باختن ۵۴۹ نفر در تصادفات نوروزی

کلانشهر: سردار سید تیمور حسینی رئیس پلیس راهور فراجا در خصوص آخرین وضعیت سفرهای نوروزی اظهار داشت: در حال حاضر تردد در محورهای شمالی کشور، همچنین آزادراه‌های تهران_ قم _کاشان، تهران_ کرج و قزوین_ زنجان و امام رضا (ع)به صورت پر تردد در جریان است.
وی با بیان اینکه در سه روز گذشته موج رفت و برگشت در جاده‌ها را به صورت توأمان مواجه بودیم از اعمال محدودیت‌های تردد برای تخلیه بار ترافیکی در چالوس و هراز و انسداد مقطعی در این دو محور در روز گذشته خبر داد.
سردار حسینی افزود: امروز هم پیش بینی می‌شود که در محورهای شمالی ترافیک سنگین و همچنین در سایر محورها نیز با ترافیک مواجه باشیم بنابراین از رانندگان عزیز درخواست می‌کنیم که از عجله و شتاب پرهیز کرده و بعد از هر دو ساعت رانندگی ۱۵ دقیقه استراحت کنند همچنین از رانندگی با حالت خستگی و خواب آلودگی پرهیز کنند.
رئیس پلیس راهور فراجا اعلام کرد: متاسفانه تا ساعت ۸ صبح امروز ۵۴۹ نفر از هموطنان در تصادفات نوروزی جانباخته و ۱۴۶۰۰ نفر مصدوم و مجروح شدند.
سردار حسینی با بیان اینکه در طرح نوروزی تا امروز ۳۵۳ میلیون و ۷۴۷ هزار تردد جاده‌ای ثبت شده است خاطرنشان کرد: امسال با کاهش ۴ درصدی سفر به دلیل تقارن عید نوروز با ماه رمضان مواجه بودیم چراکه آمار تردد بعدازظهر نشان می دهد که تعدادی از شهروندان به سفرهای کوتاه درون استانی می روند.