همان گزینه تکراری؛

سهیل حق شناس تا پایان فصل سرمربی سپیدرود شد


۱۴۰۳/۰۱/۰۸ - ۱۲:۴۶ | کد خبر: ۴۲۵۴۹ چاپ

مالک سپیدرود با اشاره به فصل آینده فارغ از صعود یاعدم صعود گفت: تصمیم بر آن شد که باتوجه به شناخت آقایان علی بهارمست به عنوان مدیرفنی و سهیل حق‌شناس به عنوان سرمربی از مجموعه‌ بازیکنان، با کادری صد در صد سپیدرودی تا پایان فصل در هفت فینال بزرگ پیش رو به میدان برویم.

سهیل حق شناس تا پایان فصل سرمربی سپیدرود شد

کلانشهر: حامد یوسفی مالک سپیدرود با اشاره به پایان همکاری با کادر فنی گذشته سپیدرود اظهار کرد: پس از کسب نتایج دور از انتظار در مجموع ۵ بازی ابتدایی دور برگشت ۵ امتیاز در ۵ مسابقه جلساتی با حضور مدیرعامل و اعضای هیات مدیره با آقای فرشاد پیوس برگزار شد تا برای برون رفت از وضعیت پیش آمده تصمیم گیری شود که درنهایت نتیجه مسائل مطرح شده منجر به خاتمه همکاری به صورت توافقی و تسویه حساب مالی با آقایان فرشاد پیوس، مرتضی کرمانی مقام، مصطفی چراغی و پوریا شوریده گردید. 

مالک باشگاه سپیدرود با اشاره به مذاکرات پس از جدایی پیوس گفت: بلافاصله باشگاه سپیدرود مذاکرات خود را با آقایان حسن اشجاری، علی بهارمست و محسن عاشوری برای حضور در راس کادرفنی آغاز کرد. 

وی با اشاره به جمع‌بندی انجام شده گفت: در نهایت پس از بررسی جمیع جهات از جمله پیشنهادات مالی و نیز تاکید بعضی از گزینه‌های محترم مبنی بر الزام عقد قرارداد تعهدآور مالی و زمانی فراتر از بودجه مدنظر باشگاه در فصل آینده فارغ از صعود یاعدم صعود، تصمیم بر آن شد که باتوجه به شناخت آقایان علی بهارمست به عنوان مدیرفنی و سهیل حق‌شناس به عنوان سرمربی از مجموعه‌ی بازیکنان، با کادری صد در صد سپیدرودی تا پایان فصل در هفت فینال بزرگ پیش رو به میدان برویم. 

یوسفی با اشاره به حمایت هواداران باشگاه بزرگ سپیدرود گفت: یقین داریم با حمایت تمام قد گروه مالکیتی و مدیریتی و هواداران وفادار و عاشق سرانجام شاهد اتفاقات خوشایندی برای باشگاه بزرگ سپیدرود خواهیم بود.

تیم فوتبال سپیدرود رشت تا پایان هفته نوزدهم رقابتهای فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور با کسب ۳۱ امتیاز در رتبه چهارم جدول رده‌بندی گروه نخست این مسابقات قرار دارد و هشت امتیاز با تیم صدرنشین فاصله دارد. 

در رقابتهای فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور، ۲۸ تیم در ۲ گروه ۱۴ تیمی با هم به رقابت می‌پردازند که در نهایت تیمهای برتر هر گروه به همراه برنده تیمهای دوم به رقابتهای لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور جام آزادگان صعود می‌کنند. 

نظر شما:

security code