وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی گفت: طبق آنچه قانون تصویب کرده است در فروردین ماه باید افزایش حقوق بازنشستگان اعمال شود.

وی در پاسخ به این سوال که در رابطه با بازنشستگان کشوری و لشکری وضعیت پرداختها چگونه است، گفت: در نورد بازنشستگان کشوری هم به همین شکل است و افزایش حقوقها در فروردین اعمال می شود اما در مورد بازنشستگان لشکری موضوع دست ما نیست و قطعا هر چه قانون باشد اجرا میشود.