حمید محمدی درباره عدم همکاری با سری جدید فوتبال ۱۲۰:

من با کس دیگری دست داده بودم


۱۴۰۳/۰۱/۱۴ - ۱۰:۳۰ | کد خبر: ۴۲۶۹۰ چاپ

حمید محمدی، مجری و گوینده تلویزیون، در گفتگویی در رابطه با محمد حسین میثاقی و علت همکاری نکردن با سری جدید برنامه فوتبال ۱۲۰ صحبت کرده است. 

من با کس دیگری دست داده بودم

کلانشهر: حمید محمدی، مجری و گوینده تلویزیون، در گفتگویی در رابطه با محمد حسین میثاقی و علت همکاری نکردن با سری جدید برنامه فوتبال ۱۲۰ صحبت کرده است.

محمدی در جواب به این سوال که چه شد که محمدحسین میثاقی به این جایگاه رسید گفت: چند چیز را باید تفکیک کنیم.

محمدی در جواب به این سوال که چه شد که محمدحسین میثاقی به این جایگاه رسید گفت: چند چیز را باید تفکیک کنیم. هرکسی شخصا مسئول تصمیماتی است که میگیرد و مختار است که هر تصمیمی بگیرد. همچنین تبعات مثبت و منفی را باید با تصمیم خودش بپذیرد. من برای هر شخصی این استقلال رای را قائلم که حیطه کاری‌اش را خودش مشخص بکند. من واقعا در یک سال آخر مطلقا در جریان هیچ چیزی نبودم. من داخل منزل خودم اتاقی را درست کردم و متن‌هایی که باید می‌خواندم را در منزل می‌خواندم و در جریان ریز اتفاقاتی که می‌افتاد نبودم. من هم مثل خیلی‌ها خروجی این ماجرا را دیدم. شاید اگر بگویم جمعه صبح فهمیدم، بی‌راه نگفته‌ام!

وی ادامه داد: من در این ماجرا در جایگاه قضاوت نیستم و قضاوت هم نمیکنم، به عنوان مثال یک فردی می‌نشینید و اجرای یک فردی را می‌بیند و می‌گوید که من با این اجرا حال نمیکنم یا بلعکس. آن روی سکه عشق، نفرت است و آدمی که تا دیروز دوستش داشتی را فحش می‌دهی. یک آدمی در خیابان کاری می‌کند، مهم نیست، ولی آدمی که خیلی به او نزدیک بودی، وقتی اوضاع برمی‌گردد به نفرت می‌رسد. یک چیزی را هیچوقت فراموش نکنید، ما عادت نکرده‌ایم به آدم‌ها کارنامه بدهیم یا برای ما صفر هستند یا ۲۰ و همان عشق و نفرت است. کسی در دنیا نیست که همه چیز او درجه یک باشد.

محمدی در جواب به این سوال که چرا اجرای سری جدید برنامه فوتبال ۱۲۰ را نپذیرفته است گفت: به هزار و یک دلیل! هم دلایل شخصی داشتم و هم دلایلی که دیگر آن اتفاقات برنامه نود تکرار نشود. در صورتی که این دوتا با همدیگر فرق دارند. ولی بزرگترین دلیلی که داشت این بود که من با فرد دیگری دست داده‌ام! قرار بود با شخص دیگری این برنامه را انجام دهم، بنا به دلایلی عادل و بعد ما تصمیم گرفتیم ادامه ندهیم و بعد هم بازنشسته شد و کار سازمانی را کنار گذاشت.

 

 

نظر شما:

security code