بمیها در فصل جاری بعد از فوت ملیکا محمدی و مصدومیت زهرا خواجوی و بهناز طاهرخانی، با کمبود بازیکن مواجه شدند اما موفق شدند با ۱۳ بازیکن، دست به کاری تاریخی بزنند و دهمین قهرمانی تاریخ خود در لیگ برتر فوتبال زنان را بهدست آورند.
.jpg)
شاگردان مرضیه جعفری در هفته پایانی به مصاف فراایساتیس کران فارس میرود که جزو تیمهای قعرنشین لیگ است.
ملوان تیم دوم جدول ردهبندی است که ۳۷ امتیاز دارد و در صورت پیروزی در دو هفته باقیمانده و شکست بم در هفته آخر، که به نظر دور از ذهن میرسد، دو تیم هم امتیاز میشوند اما تفاضل گل بم تفاوت فاحشی با ملوان دارد. از طرفی در بازی رودررو هم بم مقابل ملوان به پیروزی رسیده است.(بیشتر بخوانید).jpg)
به این ترتیب بم توانست در یکی از غمانگیزترین فصلها که ملیکا محمدی بازیکنش را در حادثه رانندگی از دست داد، قهرمانی خود را مسجل کند.
بمیها در فصل جاری بعد از فوت ملیکا محمدی و مصدومیت زهرا خواجوی و بهناز طاهرخانی، با کمبود بازیکن مواجه شدند اما موفق شدند با ۱۳ بازیکن، دست به کاری تاریخی بزنند و دهمین قهرمانی تاریخ خود در لیگ برتر فوتبال زنان را بهدست آورند.
قرار است جشن قهرمانی خاتون، چهارشنبه هفته آینده (بیستوچهارم فروردینماه) در شیراز و بعد از برگزاری جدال با ایساتیس کران فارس برگزار شود.
گفتنی است از اردیبهشت ۱۴۰۰، مالکیت باشگاه فوتبال شهرداری به مجتمع معدنی و فرآوری روی خانخاتون بم در کرمان واگذار شد و نام این تیم رسماً به خاتون بم تغییر یافت.
خاتون بم با ۱۰ قهرمانی و دو نایبقهرمانی پرافتخارترین تیم لیگ فوتبال زنان ایران است.
نظر شما: