کشف بیش از ۳ هزار برگه قمار در لاهیجان


۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۲۱:۴۱ | کد خبر: ۴۲۷۵۲ چاپ

فرمانده انتظامی لاهیجان از کشف ۳ هزار و ۴۵۲ برگه توتو (پیش‌بینی نتیجه فوتبال) در بازرسی از یک واحد صنفی در این شهرستان خبر داد.

کشف بیش از ۳ هزار برگه قمار در لاهیجان

کلانشهر: سرهنگ حمید محمدی‌نسب فرمانده انتظامی لاهیجان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه قمار خلاف قانون است و باعث از بین رفتن بنیان بسیاری از خانواده‌ها می‌شود، اظهار کرد: بررسی پرونده‌های مرتبط با قمار نشان می‌دهد بسیاری از اینگونه جرایم در ابتدا با یک بازی و حتی کنجکاوی از سوی جوانان آغاز می‌شود که این مسئله دقت و نظارت بیشتر خانواده‌ها را می‌طلبد. 

وی با اشاره به دریافت گزارشی مبنی بر اینکه متصدی یک واحد صنفی چایخانه در شهرستان لاهیجان اقدام به پخش برگه‌های توتو (پیش‌بینی نتیجه فوتبال) می‌کند، گفت: بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت و پلیس با تحقیقات نامحسوس از صحت موضوع اطمینان حاصل کرده و آدرس محل مورد نظر اعزام شدند. 

فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان از کشف ۳ هزار و ۴۵۲ برگه توتو در بازرسی واحد صنفی مورد نظر خبر داد و افزود: در این خصوص متهم ۶۱ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت. 

محمدی‌نسب با اشاره به مجازات قمار بیان کرد: مطابق ماده ۷۰۵ قانون مجازات اسلامی قماربازی با هر وسیله‌ای ممنوع بوده و مرتکبان آن به یک ماه تا ۶ ماه حبس یا ۷۴ ضربه شلاق محکوم خواهند شد.