مشاور رسانه ای فرمانده سپاه در مراسم روز قدس رشت

حمله اسرائیل به کنسولگری ایران، آخرین دست و پا زدن‌های این رژیم است


۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۷:۰۵ | کد خبر: ۴۲۷۷۴ چاپ

سردار حمیدرضا مقدم فر مشاور رسانه‌ای فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سخنران مراسم روز قدس در رشت گفت: معادله قدرت در جهان در ۶ ماه اخیر تغییر کرده است و نقطه عطف این معادله طوفان الاقصی است که حالا تبدیل به طوفان الاحرار شده است.

حمله اسرائیل به کنسولگری ایران، آخرین دست و پا زدن‌های این رژیم است
کلانشهر: مشاور رسانه‌ای فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم روز قدس رشت گفت: نظم سیاسی جدیدی که با محور مقاومت و حمایت جمهوری اسلامی ایران در جهان شکل گرفته قابل تغییر نیست.

 
به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گیلان ؛ سردار حمیدرضا مقدم فر افزود: اسرائیل با کودک کشی در غزه و بمباران و نسل کشی، ماهیت پلید خود را به دنیا ثابت کرده است و هر روز با سرعت بیشتری به سوی نابودی پیش می‌رود.


مشاور رسانه‌ای فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه با اشاره به حمله اسرائیل به بخش کنسولگری سفارت ایران در سوریه و شهادت سرداران سپاه گفت: این حمله تروریستی نشانه ضعف اسرائیل است و امروز همه در جهان می‌دانند که ترور ظالمانه‌ترین کاری است که تنها از عهده دولت‌های ضعیف برمی آید و این آخرین دست و پا زدن‌های این رژیم کودک کش اسرائیل است.

دکتر حمیدرضا مقدم فر افزود: به گفته ی رهبر معظم انقلاب ، قضیه فلسطین جدا از حمایت از مظلوم، ایستادن در برابر ظالم و کلید ظهور حضرت مهدی (عج) است.