2 جیمی جامپ خانم در اراک

فیلم/حسین حسینی مانع برخورد با دختر استقلالی شد


۱۴۰۳/۰۱/۲۴ - ۲۲:۵۹ | کد خبر: ۴۲۹۶۵ چاپ

حرکت جیمی‌جامپ گونه دو دختر هوادار استقلال هنگام بازی این تیم مقابل آلومینیوم در ورزشگاه اراک مورد توجه علاقمندان به فوتبال قرار گرفته است. در دیدار امشب تیم فوتبال استقلال مقابل آلومینیوم اراک، دو تماشاگر دختر هوادار استقلال در پایان مسابقه به داخل زمین مسابقه پریدند.

کلانشهر: یکی از این تماشاگران زن، خود را به حسین حسینی، کاپیتان استقلال رساند. در همین حال ماموران حاضر در ورزشگاه تلاش داشتند دختر هودار را به از زمین فوتبال دور کنند که حسین حسینی به فریادهای دختر هودار استقلال توجه کرد و مانع برخورد با او شد.

در این بین یکی دیگر از هوداران زن استقلال هم وارد زمین شد. او موفق شد پیراهن امید حامدی‌فر، هافبک استقلال را از او هدیه بگیرد.

نام جیمی جامپ برگرفته از حرکات یومه مارکت ای کوت مردی اسپانیایی است که به نام مستعار جیمی جامپ در دنیا مشهور شده‌ است. شهرت اصلی او به دلیل خرابکاری‌هایی است که با پرش‌های ناگهانی و حضور سرزده و پیش‌بینی نشده در مکان‌های عمومی مانند مسابقات بزرگ ورزشی و کنسرت‌های معروف موسیقی همراه بوده‌ است. خودش عملیات پریدن داخل زمین مسابقه را «پرش» یا «جامپ» نامگذاری کرده‌ است.

شکایت پلیس از حسینی دروازه بان استقلال او را دادگاهی کرد
حسینی:علیه پلیس نبودم،می خواستم از طرفدار زن مراقبت کنم
برای اولین بار در بازی های لیگ برتر فوتبال
هواداران زن تراکتور وارد ورزشگاه شدند 

نظر شما:

security code