علت بازداشت نفیسه لطیفیان همسر احمدرضا عابدزاده دروازه بان مشهور فوتبال ایران و دخترش نگار ،کشف حجاب اعلام شد. ساعتی بعد خبرگزاری فارس در توضیح این ماجرا آن را مرتبط با اجرای طرح «نور» دانست . طرحی که به نظر می رسد بازگشت دوباره خودروهای گشت ارشاد به خیابانها است.

همسر و دختر احمدرضا عابدزاده، بازداشتی‌های مشهور بازگشت دوباره گشت ارشاد به خیابان‌
کلانشهر: عصر امروز خبری مبنی بر بازداشت نفیسه لطیفیان همسر احمدرضا عابدزاده دروازه بان مشهور فوتبال ایران به همراه دخترش نگار در خیابان فرشته تهران منتشر شد.

علت بازداشت این مادر و دختر، کشف حجاب اعلام شد. ساعتی بعد خبرگزاری فارس در توضیح این ماجرا آن را مرتبط با اجرای طرح «نور» دانست . طرحی که به نظر می رسد بازگشت دوباره خودروهای گشت ارشاد به خیابانها است.

در توضیح فارس آمده است:  همسر و دختر احمدرضا عابدزاده دروازه بان پیشکسوت فوتبال که به دنبال اجرای طرح عفاف و حجاب بازداشت شده بودند، آزاد شدند.

یک منبع آگاه در گفت‌وگو با فارس با تایید این خبر گفت: خانم لطیفیان همسر و نگار عابدزاده دختر احمدرضا عابدزاده بعدازظهر امروز به دلیل بد حجابی در یکی از خیابان های شمال شهر تهران مورد تذکر ماموران طرح عفاف و حجاب قرار گرفتند. این دو نفر به دلیل ایجاد تنش و درگیری با ماموران بازداشت شدند اما بررسی های خبرنگار ما حاکی از آن است که این خانم‌ها پس از بازداشت موقت آزاد شدند.
به گزارش فارس، طرح عفاف و حجاب موسوم به طرح نور از امروز شنبه ۲۵ فروردین ماه در معابر و اماکن عمومی سراسر کشور به مرحله اجرا گذاشته شده و با بدحجابی برخورد قانونی خواهد شد. (بیشتر بخوانید)

 

 

نظر شما:

security code