مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان:

گامی مهم در جهت پایداری شبكه برق گیلان؛ پست فوق توزیع سنگر برق‌دار می‌شود


۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۱:۱۰ | کد خبر: ۴۳۰۴۹ چاپ

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان از اتمام عملیات اجرایی و آماده برقدار شدن پست فوق توزیع برق شهرستان سنگر خبر داد.

گامی مهم در جهت پایداری شبكه برق گیلان؛ پست فوق توزیع سنگر برق‌دار می‌شود

کلانشهر: محمود دشت بزرگ مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان با اشاره به اینکه پست فوق توزیع برق شهرستان سنگر از پروژه‌های حیاتی و جزو 180 اقدام عملیاتی تدوین شده وزارت نیرو برای عبور موفق از اوج بار سال جاری است، گفت: خوشبختانه با رایزنی‌های مختلف و همکاری بسیار خوب مقامات و مسئولین محلی شهرستان سنگر، عملیات اجرایی این پروژه پایان یافت و این پست آماده در مدار قرار گرفتن است.

دشت بزرگ در خصوص اهداف پروژه گفت: سرویس‌دهی مطلوب به مشترکان و رفع مشکل افت ولتاژ و تداوم تقویت و پایداری شبکه فوق توزیع بخش سنگر، افزایش قابلیت اطمینان در سطح فوق توزیع و اشتغالزایی جوانان منطقه از جمله اهداف این پروژه می باشد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان در مورد مشخصات فنی پروژه گفت: پست سیار ۶۳/۲۰ کیلوولت ۱۵ مگاولت آمپر سنگر، شامل یک فیدر ورودی و 4 فیدر خروجی 20 کیلوولت می باشد. با بهره‌برداری از این پست، شاهد افزایش پایداری و کیفیت برق مشترکان در شهرستان سنگر خواهیم بود.

دشت‌ بزرگ با اشاره به سرمایه‌گذاری 600 میلیارد ریالی برای اجرای این پروژه، خاطرنشان کرد: احداث این پست برای 9 نفر به طور مستقیم و برای 30 نفر به طور غیرمستقیم اشتغالزایی ایجاد کرده است.