مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران با صدور اطلاعیه‌ای خبر فوت یک دختر بدلیل «بی‌حجابی» در ساختمان وزرا را تکذیب کرد

خبر فوت یک دختر به دلیل «بی‌حجابی» در ساختمان وزرا تکذیب شد/فرد فوت شده یکی از اراذل و اوباش سطحِ یکِ پایتخت بود
کلانشهر: بعد از آنکه خبرهایی مبنی بر فوت یک دختر در ساختمان پلیس در خیابان وزرا منتشر شد، مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران با صدور اطلاعیه ای آن را تکذیب کرد. در این اطلاعیه آمده است: در خصوص فوت به دلیل حجاب در ساختمانِ وزرا کذب و این ساختمان مرکز مبارزه با اراذل و اوباش و سارقین حرفه‌ای بوده و ارتباطی با سایرِ ماموریت‌های پلیس ندارد.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: یکی از اراذل و اوباشِ سطحِ یکِ تهران که دارای ۹مورد سابقه بازداشت و سوابق متعدد نزاع و درگیری با مردم، چندین فقره آزار و اذیتِ نوامیس، عربده کشی و شکستن شیشه خودروها و همچنین توزیع مواد مخدر بوده دستگیر شد و در ایام نوروز به زندان منتقل می‌گردد.

 مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران در ادامه توضیحات خود نوشته است: بنا بر دستور قضایی برای بازسازی صحنه جرم و مواجهه با شهود به همراه همدستانش به محلِ جرم اعزام که حین انتقال و قبل از بازسازی صحنه جرم با کاهش سطح هوشیاری مواجه، که با حضور عوامل اورژانس بلافاصله به مرکز پزشکی منتقل و برابر اظهاراتِ تخصصیِ کادرِ درمان متهم از قرصِ نامعلوم استفاده نموده و فوت شده است.

در پایان توضیح داده شده گفتنی است دلایل این اقدامِ متهم توسط پلیس و مقامات قضایی تحتِ پیگیری و بررسی بوده و تصاویر و مستندات در خصوص اقداماتِ تبهکارانه این فرد منتشر گردیده است.

 در همین ارتباط ایرنا هم به نقل از یک منبع آگاه گفت:یک نفر از اراذل و اوباش که قبلا توسط پلیس بخاطر ایجاد نا امنی دستگیر شده بود، امروز در بازداشتگاه به علت ایست قلبی فوت کرده است.

این منبع آگاه روز سه‌شنبه اعلام کرد: خبر فوت یک دختر که بدلیل بی حجابی بازداشت شده، در ساختمان وزرا کذب است و صحت ندارد چون مدت‌هاست کسی را به خاطر مساله حجاب به ساختمان وزرا منتقل نمی‌کنند بلکه این مکان به نگهداری اراذل و اوباش اختصاص دارد.