اخباری مبنی بر بیماری ترانه علیدوستی در روزهای گذشته منتشر شده که موجب نگرانی جامعه سینمایی و مخاطبان شده است.

کلانشهر: خبرنگار سینمااعتماد پیگیر وضعیت ترانه علیدوستی و نوع بیماری این بازیگر شد. ترانه علیدوستی حدود ۶ ماه پس از آزادی خود از زندان دچار بیماری به نام سندروم (DRESS) شده است.
این وضعیت زمانی ایجاد میشود که «سیستم ایمنی» واکنش بیش از حدی به برخی داروها نشان میدهد. در نتیجه این امر باعث ایجاد علائم متعددی مانند تب، ناهنجاریهای خونی و التهاب اعضا در سراسر بدن میشود.
خوشبختانه ترانه علیدوستی به موقع متوجه وجود این سندروم شده و درمانها و مراقبتهای لازم را از ماهها قبل در سکوت انجام داده و پس از پی گرفتن چندین روش درمانی و دارویی، در نهایت توانسته این سندروم را کنترل کند و به شرایط نرمال نزدیک شود و این درمانها به صورت دورهای و برای رسیدن به سلامتی کامل ادامه دارد.
نظر شما:
شهرزاد جواهری بازیگر تئاتر و تلویزیون درگذشت