گرانی بنزین به روایت عکس های خبری؛


۱۳۹۸/۰۹/۰۷ - ۱۶:۰۹ | کد خبر: ۴۳۷۲ چاپ
گرانی بنزین به روایت عکس های خبری؛

اختصاصی کلانشهر: با گران شدن بنزین، عکاسان خبری در رسانه‌های مختلف تلاش کردند تا حواشی مربوط به آن را ثبت کنند. در ادامه مجموعه‌ای از مهمترین تصاویر ثبت شده در هفته انتهایی آبان دوره می‌شود که در رسانه‌های ایسنا، ایرنا، ایلنا، و تسنیم منتشر شده‌اند.

 

ایسنا _ معروف‌ترین تصویر از بنزین

این تصویر، نخستین ساعات آغاز سهمیه‌بندی و گرانی بنزین را نشان می‌دهد. قیمت واحد در سمت چپ نازل، همچنان هزار تومان است اما قیمت واحد در طرف راست نازل بنزین، دقایقی بعد از آغاز گرانی است و در آن قیمت واحد به سه هزار تومان تغییر پیدا کرده است. 

 

 

تسنیم _ تصویر حیرت

مردی که حیرت‌زده به نازل بنزین خیره شده است.

 

 

 

ایسنا _ هجوم به پمپ بنزین ها

شلوغی پمپ بنزین‌ها پس از انتشار خبر گرانی بنزین در تهران

 

 

 

ایرنا _ وقتی که بنزین، عامل ترافیک می‌شود!

صبح روز بعد اعتراضاتی در بسیاری از شهرهای ایران نسبت به گران شدن بنزین روی داد. تصویر، ترافیک ماشین‌ها در یکی از اتوبان‌های شهر اصفهان را نشان می‌دهد.

 

 

 

 

ایسنا _ اعتراضات، ترافیک و مردم

تجمع مردمی در اعتراض به گرانی بنزین را نشان می‌دهد که در پی آن اتوبان امام علی تهران با ترافیک سنگینی روبه‌رو شده است.

 

 

 

ایسنا _ همدستی برف و بنزین؛ وقتی نمی‌توان بارش برف را با تیر مهار کرد!

 

صبح روز شنبه، پس از انتشار خبر گرانی بنزین شهر تهران از چند سوی با بحران مواجه شد. شلوغی جایگاه‌های سوخت و اعتراضات مردمی که منجر به ترافیک شده بود از یک سوی تهران را درگیر بحران کرده بود و بارش ناگهانی برف و اختلال در سیستم حمل و نقل عمومی از سوی دیگر. در این میان مصاحبه معاون خدمات شهری شهرداری تهران با خبرگزاری ایلنا جالب توجه بود. او در پاسخ به این سوال که چرا شهرداری تهران برای بازسازی شریان‌های شهری اقدامی نمی‌کند گفت: «متاسفانه برای شرایط برفی تمرین نداریم و باتوجه به ترافیک راه‌ها کامیون‌های ما نمی‌توانند به مناطق حیاتی اعزام شوند.» او در ادامه افزوده بود: «متاسفانه برف را  هم نمی‌توان در هوا با تیر زد.» که این بخش از سخنان او خبرساز شد.

 

اشتراک گذاری:

نظر شما:

security code