
وزیر خارجه عراق در تماسی تلفنی با وزیر خارجه کشورمان بر تعهد دولت متبوع خود برای حفاظت از اماکن دیپلماتیک و دیپلماتهای ایرانی تاکید کرد.
کلانشهر : به گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از اداره کل دیپلماسی رسانهای وزارت امور خارجه، به دنبال تعرض به سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در نجف اشرف، محمد علی الحکیم وزیر امور خارجه عراق عصر امروز در تماسی تلفنی با محمد جواد ظریف ضمن عذرخواهی از این اقدام خرابکارانه بر تعهد دولت متبوع خود برای حفاظت از اماکن دیپلماتیک و دیپلماتهای ایرانی تاکید کرد.
نظر شما:
بغداد: طرح ساماندهی و ادغام گروههای مسلح آغاز شده است
یحیی گل محمدی سرمربی دُهوک عراق شد
بیشترین دارایی های مسدودشده ایران در چین نگهداری می شود