رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از شهادت یک مامور پلیس در جریان درگیری با اراذل و اوباش خبر داد.

کلانشهر: سرهنگ علی قاسم پور در این باره گفت: در ساعات پایانی یکشنبه شب، یک مامور پلیس در منطقه نارمک تهران به دست اراذل و اوباش به شهادت رسید.
وی نام این مامور شهید پلیس را گروهبان یکم فرزاد روزبهانی اعلام کرد و گفت: این مامور پلیس در جریان درگیری با اراذل و اوباش در منطقه نارمک به ضرب چند گلوله به شهادت رسید و تلاش برای دستگیری عوامل به شهادت رساندن وی همچنان ادامه دارد.
۳۵۱۹ نفر در جنگ تحمیلی اخیر به شهادت رسیدند/ بازگشت ۵۸۰ هزار میلیارد ریال به بیت المال
قتل همسر در تاکسی مقابل چشم فرزند؛ مرد مسلح خودکشی کرد
میهمانِ بیگناه، قربانی تسویهحساب همسایه شد
اعلام زمان و مکان مراسم وداع، تشییع و تدفین پیکر رهبر شهید انقلاب در ۳ شهر ایران
درگیری بر سر یک دختر به مرگ چهار نفر منجر شد
جنایت خانوادگی در لاهیجان؛ قتل خواهر به خاطر تصاحب میراث