سرپرست فرمانداری در چهارمین جلسه حوزه انتخابیه شهرستان تاکید کرد :

اهتمام بر اصل قانون مداری در برگزاری انتخابات سالم و پرشور حائز اهمیت است


۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۳:۰۵ | کد خبر: ۴۴۱۸ چاپ
اهتمام بر اصل قانون مداری در برگزاری انتخابات سالم و پرشور حائز اهمیت است

سرپرست فرمانداری شهرستان آستانه اشرفیه گفت: اهتمام بر اصل قانون مداری در برگزاری انتخابات سالم و پرشور حائز اهمیت است.

به گزارش پایگاه خبری کلانشهر و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان آستانه اشرفیه: یونس محمودی شب گذشته در چهارمین نشست با اعضای کمیته های حوزه انتخابیه شهرستان با اشاره به حساسیت انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در اسفندماه سال جاری اظهار داشت: انتخابات امسال از اهمیت و حساسیت بالایی برخوردار است و ملت ایران با مشارکت پر شور خود بار دیگر اقتدار و عزت نظام جمهوری اسلامی را در سطح بین المللی به نمایش خواهند گذاشت.

سرپرست فرمانداری شهرستان آستانه اشرفیه افزود : اجرای قانون و صیانت از آرای مردم از وظایف اعضای حوزه انتخابیه شهرستان است و همه موظفیم در تمام تصمیم گیریها و فرآیندهای انتخاباتی قانون را ملاک و معیار خود قرار دهیم.
رئیس حوزه انتخابیه شهرستان عنوان نمود : در شرایط کنونی باید همه طوری برنامه ریزی کنند که روح امید در جامعه بیشتر تزریق و در ذهن مردم ثبت شود. دشمن برغم تحریم و فشارهای روانی و اقتصادی و سیاسی نتوانسته ملت ایران را با مشکل مواجه کند البته آنها هر هدفی که داشته باشند به گور خواهند برد. لذا ضروری است تمام تلاش خود را برای برگزاری انتخابات سالم ، قانونمند و با مشارکت حداکثری مردم به کار بندیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان بار دیگر با تاکید بر رعایت اصل بی طرفی در انتخابات تصریح کرد: برای برگزاری انتخاباتی باشکوه از تمامی بسترهای لازم استفاده خواهد شد و مدیران از لحاظ امکانات اداری و نیروی انسانی ملزم به همکاری با حوزه انتخابات هستند. مدیران نبایستی له یا علیه کاندیداها صحبت یا فعالیت کنند.

وی با اشاره به ضرورت وظیفه شناسی در کنار رعایت قوانین و مقررات بعنوان مبنای فعالیتهای حوزه انتخابات اذعان داشت : کمیته های فعال در انتخابات می بایست گزارش دقیقی از اقدامات انجام شده ارائه نمایند. بازخوانی قانون انتخابات و هم چنین بازآموزی و یادآوری آن را برای تک تک اعضای عضو لازم است.
گفتنی است شهرستان آستانه اشرفیه با داشتن دو بخش مرکزی و بندرکیاشهر دارای ۱۰۵ روستاست در شرق استان گیلان قرار دارد.

نظر شما:

security code