سرمربی سپیدرود : نیازمند جذب چند بازیکن جدید هستیم

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: برای برطرف شدن نقاط ضعف این تیم ، نیازمند جذب چند بازیکن جدید هستیم.

به گزارش پایگاه خبری کلانشهر و به نقل از ایرنا، نادر دست نشان روز سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : با هماهنگی با مدیریت باشگاه پس از اتمام نیم فصل اول، چند بازیکن جدید جذب تا نقاط ضعف تیم سپیدرود رشت برطرف شود.

وی افزود : البته به تیم سپیدرود امیدوارم و تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد تا در دو بازی باقیمانده از دور رفت لیگ دسته اول، با کسب نتایج خوب و  تقویت تیم، دور برگشت را قدرتمند آغاز و در پایان نیز جایگاه شایسته ای را کسب کنیم.

وی آسیب دیدگی بازیکنان و اشتباهات داوری را دو عامل مهم نتایج ضعیف سپیدرود اعلام و تصریح کرد : متاسفانه در هر بازی چند بازیکن مصدوم داریم که این امر باعث شده تا دست ما برای تعویض بازیکنان و تغییر تاکتیک بسته باشد.

وی ادامه داد: البته زمین چمن مصنوعی ورزشگاه های سردارجنگل و عضدی رشت نیز باعث آسیب دیدگی بازیکنان می‌شود و امیدواریم که این آسیب دیدگی ها به حداقل برسد تا با تمام توان خود برابر حریفان ظاهر شویم.

سرمربی سپیدرود اضافه کرد : همچنین اشتباهات داوری نیز به این لطمه زده که این اشباهات در چند بازی اخیر به وضوح قابل مشاهده است و در بازی سپیدرود برابر خوشه طلایی ساوه نیز گروه داوری کم تجربه و همچنین با هم هماهنگ نیز نبودند.

دست نشان تصریح کرد: این در حالی است که سپیدرود رشت تیم بزرگی است که فصل گذشته در لیگ برتر حضور داشته و همه تیم ها با انگیزه زیادی برابر ما حاضر می‌شوند که از این بابت کمیته داوران فدراسیون فوتبال باید داوران باتجربه‌ای را برای بازی های تیم پرطرفدار سپیدرود  انتخاب کند.

وی به بازی تیم سپیدرود برابر خوشه طلایی ساوه اشاره و با انتقاد از زمین ورزشگاه ساوه نیز اظهار کرد : ابعاد زمین بازی در ساوه غیر استاندارد و طول و عرض آن نیز بسیار کوچکتر از حد استاندارد بوده که بازی تیم های لیگ دسته اولی در چنین زمینی زیبنده نیست و از طرف دیگر امکانات این ورزشگاه نیز بسیار ضعیف بود.

وی با اشاره به لزوم  حمایت طرفداران از تیم سپیدرود  خاطرنشان کرد : با توجه به اینکه سپیدرود یک تیم  صاحب جایگاه در فوتبال ایران است  این تیم در شرایط فعلی نیاز بیشتری به حمایت همه جانبه طرفداران خود دارد تا سپیدرودی ها با تکیه بر ستون مهمش که طرفداران هستند، برابر حریفان خود به برتری برسند.

تیم فوتبال سپیدرود رشت که هم اینک با کسب ۱۵ امتیاز در مکان دوازدهم جدول رده بندی ۱۸ تیمی رقابت های لیگ دسته اول قرار دارد، در هفته پانزدهم این مسابقات در ساوه با نتیجه دو بر یک مغلوب تیم خوشه طلایی ساوه شد.