داماش برای طلسم شکنی با تیم قشقایی دیدار می کند

تیم فوتبال داماش که تاکنون نتوانسته در شیراز برابر تیم های این شهر به پیروزی دست یابد، برای شکستن این طلسم و کسب پیروزی برابر تیم قشقایی رو در روی این تیم شیرازی قرار می گیرد.

به گزارش پایگاه خبری کلانشهر و به نقل از ایرنا، مدیر رسانه ای تیم فوتبال داماش روز چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تیم های داماش و قشقایی شیراز عصر جمعه هفته جاری در هفته شانزدهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور در شیراز به مصاف هم می روند.

میثم محبوب افزود: خوشبختانه وضعیت بازیکنان داماش به دلیل پیروزی هفته گذشته این تیم برابر شهرداری تبریز بسیار مناسب است و کادر فنی و بازیکنان داماش آماده رویارویی برابر قشقایی شیراز هستند.

وی بیان کرد: هدف داماش کسب امتیاز و پیروزی در این بازی خارج از خانه است تا با کسب امتیاز در این دیدار، داماشی ها همچنان به روند رو به رشد خود ادامه داده و جزء تیم های صدرنشین رقابت های لیگ دسته اول باشند.

مدیر رسانه ای تیم داماش گیلان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این تیم همچنان از مشکلات مالی رنج می برد، اما بازیکنان این تیم با تمام وجود در مسابقات حاضر و تاکنون نیز نتایج قابل قبولی را کسب کرده و امیدواریم با رفع مشکلات مالی این تیم رفع  بازیکنان با دلگرمی بیشتری به رقابت بپردازند.

تا پایان هفته پانزدهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان با حضور ۱۸ تیم، داماش با کسب ۲۴ امتیاز در مکان ششم و تیم قشقایی شیراز با یک بازی کمتر و کسب ۱۳ امتیاز در مکان چهاردهم جدول رده بندی قرار دارند.