در گفت وگو با یکی از کاندیداهای انتخابات مجلس؛

نمایندگان مجلس را دلال می دانم!


۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۸:۵۲ | کد خبر: ۴۴۶۷ چاپ

کلانشهر: در پنجمین روز ثبت نام کاندیداهای انتخابات مجلس، کلانشهر با دکتر مسعود اسلامی، یکی از کاندیدهای انتخابات مجلس گفت‌و‌گو کرده است که مشروح آن را در ادامه می‌خوانید.

 در مورد سوابق کاری‌‌تان توضیح بدهید.

_ من حدود 32 سال است که در پست‌های مختلف سپاه پاسداران مشغول به کار هستم که از میان آن ها می‌توان به دبیرعالی جانبازان کل کشور، جانشین بسیج جامعه پزشکی، معاونت بهداشت و درمان سپاه استان و همچنین ریاست شورای هماهنگی بهداشت و درمان استان گیلان اشاره کرد. جدای از این در حوزه خصوصی هم فعالیت‌هایی داشته‌ام که از میان آن‌ها می‌توان به ریاست یک درمانگاه خصوصی، فعالیت در حوزه پزشکی، دندان پزشکی و طب سنتی هم اشاره کرد.

_ چه چیزی باعث شد که برای انتخابات مجلس کاندیدا شوید؟

_ به دلیل فساد نهادینه شده در بسیاری از نهادها، به خصوص در مجلس شورای اسلامی لازم دیدم که به صحنه ورود کنم. حقیقت این است که من بسیاری از نمایندگان مجلس شورای اسلامی را به عنوان «یک فرد دلال» می‌بینم و نه تنها سودی به شهر ما و استان ما نرساندند بلکه باعث شدند که در بسیاری از حوزه‌های مدیریتی استان، وارد چالش شویم. واقعا برای من ناامید کننده است که مدیران ما در سطح استان به دلیل اینکه فکر می‌کنند باید رضایت نمایندگان مجلس را در همه حال کسب کنند، نمی‌توانند تصمیم‌گیری درستی داشته باشند. به نظر من در قوه مجریه فساد وجود دارد و بنده بر خودم واجب دانستم که فارغ از جناح‌های سیاسی و بنا به فرموده رهبری، برای فعالیت صادقانه تلاش کنم.

_ با توجه به گله‌ها و مشکلات معیشتی، استقبال مردم  را در انتخابات پیش رو چطور می‌بینید؟

_ بله من این را کاملا قبول دارم؛ تحریم‌ها از یک سو و گرانی بنزین و گرانی حاصل از آن از سوی دیگر شرایط زندگی مردم را بسیار سخت کرده است و من این را ناشی از بی‌لیاقتی مسئولین کشوری و همچنین نمایندگان مجلس می‌دانم چراکه هیچ تدبیری برای این تصمیم مهم اندیشیده نشده بود که کتاسفانه باعث بدبینی بسیاری از مردم به مسئولین شد. با این وجود هنوز روزنه‌های امیدی هست و ما هم انشالله صادقانه در کنار مردم خواهیم ماند.