مسعود پزشکیان تنها کاندیدای تاییذ صلاحیت شده که مورد تایید جبهه اصلاحات هم است در گفت وگویی تاکید کرد کسانی که تجربه،علم و آگاهی دارند منت شان را می کشم تا در دولت من حضور داشته باشند.
-اگر از توانمندان و نخبگان استفاده کنیم به اهدافی که رهبری تعیین کرده می رسیم.
-انتصابات ما جناحی و طیفی بوده است که وضعیت کشور این چنین شده.
-در این ۴۵ سال کار را بدست کسانی دادیم که مهارت،علم و توانمندی لازم را نداشتند.
-باید در منطقه از هر لحاظ اول می شدیم نه اینکه با مشکلات شدید اقتصادی و آسیب های اجتماعی مواجه باشیم.
نظر شما:
واکنش محمدجواد ظریف به یادداشت تفاهم ایران- آمریکا