به رغم تاکید اصلاح طلبان؛

سلحشوری از مردم حلالیت خواست و از مجلس رفت


۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۷:۱۱ | کد خبر: ۴۵۰۵ چاپ
سلحشوری از مردم حلالیت خواست و از مجلس رفت

اختصاصی کلانشهر: پس از آنکه اظهارات متفاوتی پیرامون احتمال حضور پروانه سلحشوری مطرح شد، نماینده مردم تهران با عذرخواهی از مردم با مجلس خداحافظی کرد. سلحشوری در مجلس دهم از اعضای لیست امید بود و مواضع او در اتفاقات سیاسی چهار سال گذشته عمدتا خبرساز شده بود. مواضع او و افشاگری‌هایش در مجلس تا جایی پیش رفت که بسیاری، حواشی‌های پیش آمده برای او را در ارتباط با شجاعتش در مجلس می‌دانستند. 

یکی از مهمترین حواشی‌های او، انتشار خبری مربوط به برادرزاده‌اش بود که ادعاشده بود وی ماساژورش است. این خبر از فضای مجازی آغاز شد و بسیاری از شخصیت‌های سیاسی هم آن را مستمسک حملات خود به سلحشوری قرار دادند. از میان چهره‌های سیاسی حمله‌های مجازی حمید رسایی، محمد مهدی زاهدی و ناصر موسوی لارگانی از همه پررنگ‌تر بود.

نماینده تهران در آخرین ماه‌های نمایندگی‌اش بیشتر از همیشه اعتقاد داشت طرف مردم ایستاده است. او شب بعد از ماجرای گرانی بنزین در حساب توییتر خود و در اعتراض غیرمستقیم به لاریجانی رئیس مجلس نوشت: «از وقتی بنزین گران شده مردم در تماس‌های مکرر ابراز نگرانی می‌کنند. هموطنان عزیز مجلس مدت‌هاست در راس امور نیست. این موضوع در جلسه سران سه قوه تصمیم‌گیری شده. همین یک رکن دموکراسی را نیم‌بند داشتیم که فاتحه آن هم خوانده شد. مجلس بعد را تعطیل کنید، خودش اقتصاد مقاومتی است.» 

 

اما پرده آخر از دوران نمایندگی سلحشوری دیروز رقم خورد. او در مصاحبه‌ای با خبرگزاری برنا اعلام کرد که با وجود تمام تقاضا و اصرار شخصیت‌های سیاسی در اعتراض به روندهای موجود در مجلس و قوانین حاکم بر انتخابات در دوره یازدهم مجلس ثبت‌نام نخواهد کرد. موضع سلحشوری دو موج از واکنش‌ها را برانگیخت، اصلاح‌طلبان و حزب‌های وابسته به آن‌ها عمل او را رفتاری غیرحرفه‌ای در اصول حزبی دانستند و برخی دیگر تصمیم او در خداحافظی از مجلس را جسورانه خواندند و حرکت نمادین او را تحسین کردند

سلحشوری در پایان پیامش اظهار می‌کند که از این پس در کنار مردم و در میان آن‌ها برای ساختن جامعه تلاش خواهد کرد

 

اشتراک گذاری:

نظر شما:

security code