تلاش داماش برای پیروزی در آخرین بازی دور رفت

تیم فوتبال داماش گیلان برای کسب پیروزی در آخرین بازی دور رفت لیگ دسته اول تلاش می کند.

کلانشهر : مدیر رسانه ای تیم فوتبال داماش روز سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تیم داماش در آخرین بازی از دور رفت رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور جام آزادگان ، به مصاف تیم آلومینیوم اراک می رود.

میثم محبوب افزود: این دیدار عصر روز پنجشنبه هفته جاری ۲۱ آذر ماه از هفته هفدهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت و به میزبانی داماش برگزار می شود. 

وی ادامه داد: با توجه به میزبانی داماش ،  امیدواریم بازی خانگی که آخرین دیدار داماشی ها در دور رفت محسوب می شود با پیروزی به اتمام برسد و این تیم هر سه امتیاز بازی را کسب کند.

وی بیان کرد: با توجه به شرایط جدول ، تیم داماش در این دیدار خانگی نیاز مبرم به پیروزی و کسب هر سه امتیاز دارد تا در پایان دور رفت بتواند جایگاه مناسبی را کسب کند و این در حالی است که تیم داماش با پیروزی برابر آلومینیوم اراک، به طور حتم از این تیم بالاتر در جدول قرار خواهد گرفت.

مدیر رسانه ای تیم فوتبال داماش اضافه کرد: با توجه به این امر ، کادر فنی و بازیکنان داماش مصمم هستند تا با ارایه یک بازی زیبا و تماشاگرپسند، در این دیدار خانگی برابر تیم قدرتمند آلومینیوم اراک به برتری دست یابند تا دور رفت این مسابقات را با پیروزی به اتمام برسانند .

محبوب خاطرنشان کرد: همچنین از طرفداران خونگرم داماش انتظار داریم که در آخرین بازی این تیم در دور رفت ، با حضور پر رنگ خود سکوهای ورزشگاه را پرکرده و با حمایت همه جانبه از داماش، راه پیروزی این تیم برابر حریفش را هموار کنند.

تا پایان هفته شانزدهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان با حضور ۱۸ تیم ، داماش گیلان با انجام ۱۶ بازی و کسب ۲۴ امتیاز در مکان هفتم و تیم آلومینیوم اراک با انجام ۱۵ بازی و کسب ۲۲ امتیاز در مکان نهم جدول رده بندی قرار دارند.