ترافیک بیش  از اندازه در خیابان های رشت باعث نگرانی است

کلانشهر: رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: ترافیک بیش‌ از اندازه در خیابان‌های شهر رشت باعث نگرانی و ناراحتی مردم شده است.

اسماعیل حاجی پور شصت و یکمین جلسه کمیسیون حمل‌ و نقل و ترافیک شورا، با اشاره به راه‌اندازی مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری رشت اظهار کرد: از امروز پاسخگویی اعضای شورای اسلامی شهر رشت به شهروندان در مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری رشت امکان‌پذیر است و شهروندان می‌توانند مستقیم تماس بگیرند و با اعضا شورا صحبت کنند تا در لحظه مشکلاتشان برطرف شود.

وی با بیان اینکه یکی از اساسی‌ترین کمیسیون شورا، کمیسیون حمل‌ و نقل و ترافیک است افزود: ترافیک بیش‌ از اندازه در خیابان‌های شهر رشت باعث نگرانی و ناراحتی مردم شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه حل مشکل ترافیک باید با نظارت شهرداری رشت انجام شود، ادامه داد: باید تمامی دستگاه با مشارکت شهرداری درصدد برطرف کردن مشکلات ترافیک شهر رشت باشند.

حاجی پور با بیان اینکه با هر دستگاهی که در زمینه حفاری تخلف کند برخورد می‌کنیم، اضافه کرد: این مسئله از دستگاه قضایی نیز پیگیری خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: باید کار مردم به‌راحتی انجام شود و ما برای حل مشکلات مردم در مقابل تخلف می‌ایستیم.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به وضعیت پروژه فیبر نوری و دوربین‌های ترافیکی گفت: باید به کار پروژه فیبر نوری و دوربین‌های ترافیکی سرعت داده شود و تحقق این امر مساعدت سازمان‌ها را نیاز دارد.

منبع ایسنا

نظر شما:

security code