رئیس فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران گفت: مذاکره با 3 نفر مربی خارجی برای سرپرستی تیم والیبال بزرگسالان درحال انجام است.

کلانشهر: سیدمیلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: مذاکره با 3 نفر مربی خارجی برای سرپرستی تیم والیبال بزرگسالان در حال انجام است.
وی افزود: در روزهای گذشته با 5 مربی خارجی مذاکره شده و با 2 نفر به توافق نرسیده ایم و مذاکره با سه نفر دیگر همچنان ادامه دارد، پس از المپیک یکی از بهترین مربی های بین المللی برای تیم ملی والیبال بزرگسالان انتخاب و معرفی خواهد شد.
وی اضافه کرد: مردم عزیز نگران مسابقات سال آینده هستند و در کوتاه ترین مدت بهترین مربی را برای تیم ملی انتخاب خواهیم کرد، در شرایط حاضر به یک مربی با تجربه بین المللی نیازمند هستیم.
نظر شما: