مدیر جشن سینمایی آکادمی افسانه زندگی عنوان کرد:

برگزاری جشن سینمایی آکادمی افسانه زندگی با حمایت از صنعت گردشگری گیلان


۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۱:۴۶ | کد خبر: ۴۶۲ چاپ
برگزاری جشن سینمایی آکادمی افسانه زندگی با حمایت از صنعت گردشگری گیلان

مدیر جشن سینمایی آکادمی افسانه زندگی، با تاکید بر اینکه این جشن با حمایت از صنعت گردشگری استان‌های شمالی به ویژه گیلان برگزار می‌شود، گفت: در این رویداد مستقل سینمای ایران، هفت فیلم به عنوان فیلم‌های شاخص سال انتخاب خواهند شد.

به گزارش پایگاه خبری کلانشهر و به نقل از ایسنا، سجاد اصغری با اشاره به برگزاری دومین جشنواره آکادمی افسانه زندگی با محوریت گردشگری استان‌های شمالی، اظهار کرد: در این رویداد مستقل سینمای ایران، هفت فیلم به عنوان فیلم‌های شاخص سال انتخاب خواهند شد که فیلم سینمایی «مغزهای کوچک زنگ زده» از هومن سیدی یکی از هفت فیلم مطرح این دوره است.

مدیر جشن سینمایی آکادمی افسانه زندگی با اشاره به دو حوزه سینمای مستند و انیمیشن و بررسی آثار این دو حوره، افزود: فیلم « اِکسدوس» بهمن کیارستمی از کاندیداهای این بخش است.

وی با اشاره به افزودن بخش بهترین بازیگر سال سینمای ایران در این جشن سینمایی عنوان کرد: در این بخش با ارزیابی تولیدات یکساله سینمای ایران، تندیس بهترین بازیگر سال سینمای ایران توسط دبیر کاخ افسانه زندگی بر روی مراسم فرش قرمز اهدا می‌شود.

اصغری تصریح کرد: در حال بررسی جهت انتخاب لیست نهایی هفت فیلم مطرح سال آکادمی افسانه زندگی هستیم که شیدا همتی مدیر برنامه‌ریزی این دوره از مراسم را عهده‌دار است.

وی با تاکید بر اینکه جشن سینمایی آکادمی افسانه زندگی با حمایت از صنعت گردشگری استان‌های شمالی به ویژه گیلان برگزار می‌شود خاطرنشان کرد: تحقق این مهم نیازمند حمایت و حضور مسئولین اجرایی این حوزه است.

نظر شما:

security code