فرمانده انتظامی تالش از جلوگیری ورود ۴ گروه گردشگری بدون مجوز در این شهرستان خبرداد.

جلوگیری از تردد گروه‌های گردشگری بدون مجوز در تالش

کلانشهر: سرهنگ محمد رستمی تامین امنیت گردشگران، مسافران و نیز حفاظت از منابع ملی و طبیعی را از اولویت های مجموعه انتظامی دانست و گفت: برخورد قانونی با گروه های گردشگری بدون مجوز مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی افزود: در راستای ساماندهی گروه های گردشگری و ورزشی، طرح ارتقای امنیت اجتماعی به مدت ۲ روز در تالش اجرا و از تردد گروه های گردشگری بدون مجوز جلوگیری شد. 
فرمانده انتظامی تالش افزود : در اجرای این طرح از رفت و آمد ۴ گروه گردشگری در قالب ۴ دستگاه خودرو آفرودی شامل ۱۵ نفرممانعت شد و تمامی آنها به مبدا اولیه خود برگشت داده شدند.
سرهنگ محمد رستمی افزود: پلیس در طرح برخورد با گروه های گردشگری و ورزشی بدون مجوز که نسبت به تخریب منابع طبیعی و ملی اقدام می کنند از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

 

نظر شما:

security code