فرمانده انتظامی تالش از جلوگیری ورود ۴ گروه گردشگری بدون مجوز در این شهرستان خبرداد.
.jpg)
وی افزود: در راستای ساماندهی گروه های گردشگری و ورزشی، طرح ارتقای امنیت اجتماعی به مدت ۲ روز در تالش اجرا و از تردد گروه های گردشگری بدون مجوز جلوگیری شد.
فرمانده انتظامی تالش افزود : در اجرای این طرح از رفت و آمد ۴ گروه گردشگری در قالب ۴ دستگاه خودرو آفرودی شامل ۱۵ نفرممانعت شد و تمامی آنها به مبدا اولیه خود برگشت داده شدند.
سرهنگ محمد رستمی افزود: پلیس در طرح برخورد با گروه های گردشگری و ورزشی بدون مجوز که نسبت به تخریب منابع طبیعی و ملی اقدام می کنند از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.