رئیس دفتر رئیس جمهور در حکمی «سید محمد مهدی طباطبایی» را به سمت معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور منصوب کرد.

در این حکم تاکید تصریح شده است: انتظار دارد با «ایجاد ارتباط نظام مند و تعاملی با رسانه های داخلی و خارجی و فعالان شبکه های اجتماعی» و «افزایش تولیدات رسانه ای در قالب های متنوع و متناسب با نیازهای روز و سلایق گوناگون» در تبیین، ترویج و تعمیق گفتمان دولت وفاق ملی و اطلاع رسانی مناسب و به هنگام و تصویرسازی شایسته و امیدآفرین از اقدامات به عمل آمده دولت چهاردهم، مجدانه بکوشید.
حاجی میرزایی افزود: اهتمام به اهداف و آرمان های اصیل انقلاب اسلامی، حرکت در مسیر تحقق چشم انداز سیاست های کلی نظام ابلاغی رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی)، و وفاداری به منشور اخلاقی دولت به منظور خدمت هر چه بیشتر به مردم عزیز ایران مورد نظر است. توفیق حضرت عالی را از درگاه خداوند متعال خواستارم.
به گزارش ایرنا، طباطبایی صاحب امتیاز، مدیرمسئول و سردبیر ماهنامه نسیم بیداری و روزنامه ارمغان بیداری است.

نظر شما:
اعضای جدید هیات مدیره مرکز خدمات حوزه های علمیه از سوی رهبر انقلاب منصوب شد
تغییر در فرمانداری خمام و بندرانزلی؛ عصمت محمددوست جایگزین ضیایی شد/ فرمانداران زن گیلان به ۳ نفر رسیدند