نوبت دوم ثبت نام وام بازنشستگان به تاخیر افتاده است.

براساس وعده های تامین اجتماعی قرار است تا پایان سال ۵ دوره ثبت نام وام انجام شود و به حدود ۵۰۰ هزار بازنشسته وام بپردازند؛ اما با شرایط فعلی، این وعده محقق می شود؟
بازنشستگان در تماس های مکرر خواستار باز شدن سامانه ثبت نام وام و برخورداری از تسهیلات بانکی شدند. آن ها می گویند: برای یک وام ناچیز ۳۰ میلیون تومانی باید یک سال منتظر بمانیم و این عادلانه نیست.
مبلغ و تعداد وام بازنشستگان افزایش یافت
سناریوی افزایش ۱۰ درصدی نرخ سود؛تسهیلات گرانتر میشود؟
اعلام جزئیات صدور احکام جدید مستمری بازنشستگان تأمین اجتماعی