khanekhodro

جزئیات جدید از قتل بی رحمانه «آی نور» 3ساله

بازسازی صحنه جرم توسط زن همسایه/عروس و فرزند ۱۴ ساله او در زندان


۱۴۰۳/۰۶/۰۲ - ۱۵:۲۳ | کد خبر: ۴۶۹۹۳ چاپ

دادستان عمومی و انقلاب الیگودرز آخرین جزئیات قتل آی نور دختر سه سالۀ اهل روستای ده سفید الیگودرز لرستان را تشریح کرد.

بازسازی صحنه جرم توسط زن همسایه/عروس و فرزند ۱۴ ساله او در زندان
کلانشهر:  «آی نور» دختر سه سالۀ یک خانواده در روستای ده سفید الیگودرز بود که روز پنجشنبه ۱۸مرداد از خانه خارج شد و دیگر بازنگشت.

۳۲امدادگر، چهار تیم عملیاتی جست وجو، یک تیم کوهستان و یک تیم آنست تمام روستای ده سفید را تا شش روز وجب به وجب گشتند و همچنان گم شدن آی نور در ابهام بود. اما ظهر روز ۲۳مرداد ۱۴۰۳ بود که پیکر آی نور در یک چاه فاضلاب در روستای ده سفید پیدا شد و با کشف جسد جست وجو برای یافتن مظنون و یا مظنونان آغاز شد.
آی نور گمشده قتل الیگودرز

زنِ قاتل که همسایه آی نور بود ۲۷ مرداد در تحقیقات پلیس شناسایی و دستگیر شد و پای خانواده او نیز به قتل این کودک کشیده شد تا یک خانواده در پرونده آی نور متهم شوند.

دادستان، بازپرس ویژه و کارآگاهان نیروی انتظامی الیگودرز ۲۸روز مرداد صحنه قتل آی نور را با حضور متهم به قتل بازسازی کردند و تحقیقات پلیس برای رسیدن به سرنخ هایی از این ماجرا هنوز ادامه دارد.

جعفر گودرزی، دادستان عمومی و انقلاب الیگودرز، با اشاره به آخرین جزئیات قتل آی نور گفت: تحقیقات برای روشن شدن ابعاد این پرونده وارد جزئیات جدیدی شده است. متهم به قتل، عروس و فرزند ۱۴ساله او با قرار بازداشت موقت در زندان و کانون اصلاح و تربیت به سر می برند و پرونده فرزند به صورت مستقیم به دادگاه کیفری لرستان ارسال شده است.

دادستان عمومی و انقلاب الیگودرز با اعلام انجام تحقیقات برای پرونده قتل آی نور ادامه داد: «پرونده شخصیت» برای خانواده متهم با حضور روان شناس، روان پزشک و مددکار اجتماعی تشکیل و بررسی می شود.
«پرونده شخصیت» پرونده ای مشتمل بر اطلاعات شخصی متهم از قبیل سوابق فردی، خانوادگی، اجتماعی، تحصیلی و وضعیت شغلی، اقتصادی، پزشکی و روان پزشکی و همچنین سوابق کیفری است که بر اساس مواد ۲۰۳ و ۲۸۶ قانون آیین دادرسی کیفری و ضوابط این دستورالعمل به منظور استفاده در اتخاذ تصمیم مناسب قضایی در کنار پرونده قضایی تشکیل می شود

دادستان عمومی و انقلاب الیگودرز در پایان گفت: وکیل تسخیری برای خانواده متهم به قتل آی نور تعیین می شود و قرار نهایی پس از تکمیل تحقیقات و روشن شدن دقیق انگیزۀ قتل صادر می شود.

نظر شما:

security code