khanekhodro

سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت از ردیف کد اعتباری پیش بینی شده در بودجه مصوب سال ۱۴۰۳ در نظر دارد مناقصه عمومی (یک مرحله ای) واگذاری خدمات بازرسی خطوط حمل و نقلی سطح شهر خود را به شرکت های ذیصلاح از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت برگزار نماید. لذا کلیه مراحل برگزاری از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد و بازگشایی پاکت ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس : Www.setadiran.ir  انجام خواهد شد و لازم است مناقصه گران واجد شرایط دارای مجوز معتبر از فعالیت از اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مرتبط با موضوع مناقصه ( تأمین نیروی بازرس خطوط حمل و نقلی) باشند و در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند.

تاریخ انتشار مناقصه: مورخ ۱۴۰۳/۰۶/۲۱ می باشد.

مهلت دریافت اسناد مناقصه از سایت : از تاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۲۱ لغایت ۱۴۰۳/۰۶/۲۸ ساعت۱۴:۰۰


مهلت ارسال پیشنهاد : از تاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۲۹ لغایت ۱۴۰۳/۰۷/۰۷ ساعت ۱۴:۰۰

تاریخ بازگشایی: راس ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۷/۰۸ در دفتر کار ریاست سازمان به نشانی رشت ، بلوار شهید چمران، سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت قرائت می شود. حضور شرکت کنندگان در جلسه مزبور بلامانع است.

پیشنهاد دهندگان می بایست مبلغ ۵/۳۱۸/۱۶۸/۲۱۱ ریال را به بعنوان سپرده شرکت در مناقصه بصورت ضمانتنامه بانکی یا بشماره حساب ۶۴۰۲۱۱۲۲۱۲۲۵۳۵ بانک مهرایران شعبه طالقانی به نام حساب تمرکز وجوه سپرده خزانه شهرداری رشت واریز و ضمن بارگذاری در سامانه ستاد در پاکت الف قرارداده و در موعد مقرر به دبیرخانه سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت به نشانی فوق الذکر تحویل نمایند، لازم به ذکر است که ارائه پول یا چکهای مسافرتی و یا چک تضمین بعنوان سپرده قابل قبول نمی باشد.

* هزینه درج آگهی و کارمزد سامانه تدارکات الکترونیک ستاد به عهده برنده مناقصه می باشد .

* مدت اعتبار پیشنهادات از تاریخ بازگشایی پاکت ها به مدت ۳ ماه می باشد.

* سایر شرایط و اطلاعات در اسناد مناقصه مندرج می باشد.

* بدیهی است شرکت در مناقصه و ارائه پیشنهاد شرکت در مناقصه و ارائه پیشنهاد به منزله قبول شروط سازمان می باشد.

اطلاعات تماس دستگاه مناقصه گزار جهت دریافت اطلاعات بیشتر درخصوص اسناد مناقصه و ارائه پاکت های الف .

آدرس : رشت، بلوار شهید چمران، سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت

تلفن تماس : ۳۳۸۵۴۱۳۴ – ۳۳۸۵۹۰۳۰ – ۰۱۳

 

 علیرضا زارع

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت