شهردار رشت؛

خوب است کمی نسبت به شهرداری انصاف داشته باشیم


۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۱۸:۱۵ | کد خبر: ۴۷۷۵ چاپ
خوب است کمی نسبت به شهرداری انصاف داشته باشیم

کلانشهر: ناصر حاج محمدی روز چهارشنبه در جلسه پیگیری پروژه ساماندهی محل تخلیه زباله سراوان رشت در فرمانداری اظهار داشت : سامانه سخت افزاری و نرم افزاری برای جمع آوری پسماند خشک در حال طراحی است، فراخوان انجام شده و تاکنون چند شرکت آمادگی کردند.

وی با بیان این که علاقمندان در فراخوان سرمایه گذاری در پروژه جمع آوری پسماند خشک در رشت می توانند به سایت سازمان سرمایه گذاری شهرداری این کلانشهر به آدرس http://investinrasht.ir/fa مراجعه کنند، افزود: برنامه برای جمع آوری پسماند خشک از مبدا در کلانشهر رشت قابلیت دانلود دارد که جزئیات چگونگی انجام آن بعد از اجرای برنامه اطلاع رسانی می شود.

وی بیان داشت: تامین سطل پسماند با برچسب به تعداد واحدهای مسکونی ، تجاری، اداری و.... ، احداث حداقل ۵۵ اتاقک بازیافت در مناطق مختلف رشت، تامین ماشین آلات مورد نیاز سیستم دریافت زباله خشک از منازل و مراکز تجاری و صنعتی، جمع آوری زباله های خشک درب منازل حداکثر ۲۴ ساعت پس از درخواست شهروندی و پرداخت به شهروند به ازاری هر کیلو زباله خشک تحویلی از شرایط برای جمع آوری پسماند خشک در این برنامه است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اقدامات انجام شده برای احداث تصفیه خانه شیرابه سراوان رشت (محل دفن زباله) خاطر نشان کرد: در نشستی در استانداری قرار شد که از محل مطالبات لوله، یک  میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان پول به پیمانکار مربوط به این پروژه بدهیم، معاون عمرانی استاندار گفتند مبلغ پرداخت شود، سعی می کنیم تا از محل مالیات بر ارزش افزوده از شهرداری کم نشود.

حاج محمدی اظهار داشت: ما مبلغ یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان را به پیمانکار پرداخت کردیم اما قول معاون عمرانی استاندار عملی نشد و اداره کل اقتصاد و دارایی، ۲ میلیارد تومان مالیات بر ارزش افزوده از ما گرفت.

شهردار رشت خاطر نشان کرد: همه به مجموعه شهرداری رشت فشار می آورند، اگر قدری نسبت به این مجموعه انصاف داشته باشیم، خوب است.

جلسه پیگیری پروژه ساماندهی محل تخلیه زباله سراوان رشت امروز چهارشنبه به ریاست فرماندار شهرستان رشت برگزار شد.

 

منبع: ایرنا

نظر شما:

security code