تغییر رئیس دو هیات ورزشی در گیلان


۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۲:۵۸ | کد خبر: ۴۸۰۷ چاپ
تغییر رئیس دو هیات ورزشی در گیلان

کلانشهر : رئیس دو هیات کشتی و مشت زنی در گیلان با نظر فدراسیون کشتی تغییر یافت.

مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان روز شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : با توجه به اتمام دوره ریاست امین قاسمی پور در هیات مشتزنی گیلان با هماهنگی فدراسیون مشت زنی و اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان ، علیرضا یوسفی به عنوان سرپرست هیات مشت زنی گیلان منصوب شد تا انتخابات این هیات برگزار و رئیس جدید مشت زنی گیلان مشخص شود.

مرتضی ورزلدوست افزود : همچنین از سوی علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی ، نقی هدایتی از سمت ریاست هیات کشتی گیلان کنار گذاشته شد و امیر رضی زاده به عنوان سرپرست جدید این هیات در گیلان مشغول به کار شد.

مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان اضافه کرد: انتخابات ریاست هیات های مشت زنی و کشتی پس از انجام فراخوان و هماهنگی با فدراسیون های مربوطه برگزار می شود که امیدواریم هر فردی به عنوان رئیس انتخاب شود، باعث پیشرفت بیش از پیش رشته ورزشی مربوطه در گیلان شود.

امیر رضی زاده که به عنوان سرپرست هیات کشتی گیلان انتخاب شده ، ریاست هیات شمشیربازی بندرانزلی و همچنین ریاست هیات مدیره و مدیرعاملی اتحادیه شرکت های مسکن مهر انزلی را در کارنامه مدیریتی خود دارد و علیرضا یوسفی نیز که به عنوان سرپرست هیات مشت زنی گیلان انتخاب شده در رشته تکواندو تبحر دارد.

نظر شما:

security code