khanekhodro

هادی حق شناس استاندار گیلان شد


۱۴۰۳/۰۷/۱۱ - ۱۰:۲۷ | کد خبر: ۴۸۰۷۵ چاپ

در جلسه امروز هیات دولت که به ریاست مسعود پزشکیان رئیس جمهور تشکیل شد، هادی حق شناس یکی از چهره های شناخته شده در استان گیلان به عنوان استاندار معرفی شد

هادی حق شناس استاندار گیلان شد

اختصاصی کلانشهر: در جلسه صبح امروز چهارشنبه هیات دولت به ریاست مسعود پزشکیان، هادی حق شناس به عنوان استاندار گیلان معرفی شد.
هادی حق شناس سال ۱۳۴۶ در اسپند صومعه سرا متولد و کمی بعد همراه خانواده به بندر انزلی مهاجرت کرد.
حق شناس بعد از اخذ دیپلم در انزلی موفق به قبولی در رشته مهندسی برق دانشگاه علم و صنعت تهران شد. او حالا صاحب مدرک دکترای اقتصاد با گرایش بودجه عمومی است.

بعد از اشتغال به کار حق شناس در سازمان بنادر، او مدارج مدیریتی را در این سازمان طی و طی 3دهه گذشته به عنوان مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان، مازندران، خوزستان، فعالیت کرد.

همچنین حق شناس سابقه عضویت در هیات مدیره منطقه ویژه اقتصادی بندرانزلی، رئیس هیات قایقرانی استان گیلان، معاون برنامه ریزی و توسعه منابع سازمان بنادر و دریانوردی کشور، عضو غیر موظف هیات مدیره کشتی سازی خلیج فارس و معاون دریایی سازمان بنادر و دریانوردی کشور را در کارنامه دارد.

حق شناس سال ۱۳۸۷موفق شد با کسب رای مردم انزلی به مجلس هفتم راه پیدا کند.

این استاد دانشگاه، سال ۱۳۹۸از سوی دولت حسن روحانی به عنوان استاندار گلستان انتخاب شد.

حق شناس یکی از چهره های پیشنهاد شده توسط اعضای جبهه اصلاحات گیلان و ستاد مسعود پزشکیان در استان به وزارت کشور برای کمک به تعیین استاندار گیلان بود. (بیشتر بخوانید)