مدیرعامل باشگاه سپیدرود : درصدد بازشدن پنجره نقل و انتقالات هستیم

کلانشهر : مدیر عامل باشگاه سپیدرود رشت گفت : درصدد جلب نظر شاکیان سپیدرود هستیم تا پنجره نقل و انتقالات این تیم باز شود.

افشین ناظمی روز شنبه اظهار داشت : جلسات فشرده ای را با شاکیان سپیدرود برگزار کردیم تا در حد توان، رضایت شاکیان را جلب کنیم و امید است در این راه به خاطر نام سپیدرود با ما همکاری بیشتری کنند.

وی افزود : البته این ارقام بدهی متعلق به پنج ساله گذشته تاکنون است و برای حل این مشکل به همدلی و حسن نیت همه دوستان نیازمندیم و امید است که تمامی شاکیان با باشگاه سپیدرود همکاری و مساعدت لازم را داشته باشند تا این مشکل برطرف و پنجره نقل و انتقالات سپیدرود گشوده شود.

وی ادامه داد : علاوه بر برپایی جلسه با شاکیان سپیدرود، هفته گذشته جلسات مثبتی نیز با مسئولان در رشت و تهران برگزار کردیم تا مشکلات نقل و انتقالات باشگاه را برطرف سازیم و در این راه بزرگان زیادی به کمک سپیدرود آمدند و امیدواریم که شرایط این تیم پرطرفدار بهتر و مشکلات به حداقل کاهش یابد.

مدیرعامل باشگاه سپیدرود همچنین به تمرینات آماده سازی تیم نیز اشاره و بیان کرد: برای جلوگیری از آسیب دیدگی بازیکنان، مجموعه زمین چمن طبیعی دانشکده تربیت بدنی را با تمام امکانات از جمله زمین تمرین اختصاصی، سالن بدنسازی و استخر مدرن را با مساعدت ریاست دانشگاه در اختیار گرفتیم و تمرینات بدنسازی و هوازی به صورت مستمر در کنار ساحل برگزار می شود و امیدواریم نتیجه زحمت و تلاش کادرفنی و بازیکنان در ادامه بازی ها به بار نشسته و سپیدرود در نیم فصل دوم نتایج خوبی را کسب کند.

ناظمی با اشاره به جذب بازیکنان موردنظر کادرفنی خاطرنشان کرد: با جدیت بازیکنان مورد نظر آقای دست نشان سرمربی تیم سپیدرود را جذب خواهیم کرد و با آنها قرارداد می بندیم و با بازیکنانی که کادرفنی عدم نیاز آنها را اعلام کرده، تسویه حساب خواهیم کرد که به محض مشخص شدن شرایط این بازیکنان، اسامی وردوی و خروجی ها در سایت رسمی باشگاه اعلام خواهد شد.

وی اظهار کرد : این قول را به هواداران پرشمار و پرشور سپیدورد می دهم که با تمام توان و نیرو و با استفاده از کمک تمام نیروهای سیاسی، ورزشی و اجتماعی استان برای حل مشکلات این تیم اقدام کنیم تا سپیدرود در نیم فصل دوم با قدرت بیشتری در لیگ ظاهر شود.

وی در ادامه گفت : البته مشکلات سپیدرود فراتر از توان یک تیم لیگ دسته اولی است و به دلیل خصوصی بودن، زیر پوشش هیچ ارگانی نیستیم و باید فقط به خود تکیه کنیم و در این راه به حمایت همه بزرگان استان نیاز داریم تا بتوانیم موانع را از سر راه سپیدرود برداریم و به زودی خبرهای خوبی برای طرفداران سپیدرود خواهیم داشت.

مدیرعامل باشگاه سپیدرود به تصویب بودجه کمک به تیم های سپیدرود و داماش نیز اشاره و بیان کرد: شهرداری و شورای شهر در این سال ها بزرگترین حامی دو تیم پرطرفدار داماش و سپیدرود بودند و امیدوارم این حمایت ها ادامه یابد و مصوبه شورا قبل از اینکه شرایط دو تیم وخیم تر شود، تصویب و به دو تیم کمک هایی انجام شود.

تیم فوتبال سپیدرود رشت که تا پایان دور رفت رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور با کسب ۱۵ امتیاز در مکان شانزدهم جدول رده بندی ۱۸ تیمی این مسابقات قرار گرفته، به دلیل بدهی بیش از ۲۰ میلیارد ریالی این تیم پنجره نقل و انتقالات زمستانی آن بسته شده است.

 

منبع : ایرنا