فرمانده انتظامی بندر انزلی گفت: ۴ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق در این شهرستان کشف شده است.

او افزود: مأموران انتظامی کلانتری ۱۳ پس از بررسی های تخصصی و میدانی و اطمینان از صحت گزارش های دریافتی، با هماهنگی قضایی به محل اعزام شدند.
به گفته فرمانده انتظامی بندر انزلی، در بازرسی از این مکان ۴ دستگاه استخراج ارز دیجیتال بدون هرگونه اسناد و مدارک قانونی به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال کشف شد.
سرهنگ وهاب زاده تصریح کرد: در این رابطه متهم ۳۴ ساله دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.
او از شهروندان خواست در صورت مواجه شدن با موارد مشابه، از طریق تماس با سامانه فوریت های ۱۱۰ پلیس موضوع را گزارش دهند.
فریده پاغنده؛ حامی کودکان آسیب پذیر بندر انزلی درگذشت