پایان نافرجام انتخابات ریاست هیات تنیس گیلان

کلانشهر : انتخابات هیات تنیس استان گیلان بدون معرفی رئیس جدید به کار خود پایان داد.

مجمع انتخاباتی ریاست هیات تنیس استان گیلان روز چهارشنبه در رشت برگزار شد ، که در نهایت تنها کاندیدای احراز پست ریاست هیات تنیس گیلان نتوانست حد نصاب آرای ماخوذه را کسب کند و این انتخابات بدون تعیین رئیس جدید به کار خود پایان داد.

محمد نعمت پور که حدود سه ماه به عنوان سرپرست در هیات تنیس استان گیلان فعالیت دارد، تنها کاندیدای احراز پست ریاست این هیات بود که در پایان این انتخابات از ۱۲ آرای ماخوذه ، چهار رای کسب و هشت عضو دیگر این مجمع رای ممتنع دادند تا اتنخاب رئیس جدید هیات تنیس گیلان به زمان دیگری موکول شود.

در مجمع انتخاباتی هیات تنیس استان گیلان که در مجموعه ورزشی شش هزار نفره شهدای رشت برگزار و با حواشی زیادی روبرو شد، احمد نامنی سرپرست فدراسیون ، مریم بخشی مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان، ابوالفضل صادقی معاون توسعه ورزش این استان و اعضای مجمع این هیات حضور داشتند.

معاون توسعه اداره ورزش و جوانان گیلان در پایان این انتخابات گفت: با توجه به اینکه رئیس جدید این هیات مشخص نشد طی چند روز آینده سرپرست جدید این هیات با هماهنگی فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان گیلان معرفی می شود.

ابوالفضل صادقی افزود: پس از آن نیز، فراخوان انتخابات هیات تنیس استان گیلان داده خواهد شد تا کاندیداهای موردنظر برای ریاست این هیات ثبت نام کرده و پس از آن نیز ، زمان انتخابات جدید هیات تنیس گیلان با هماهنگی با فدراسیون مربوطه اعلام می شود.

در استان گیلان حدود ۳۰۰ ورزشکار به صورت سازمان یافته در رشته ورزشی تنیس فعالیت دارند.

 

منبع : ایرنا

نظر شما:

security code