«ربیعی فر» سرمربی جدید داماش گیلان


۱۳۹۸/۱۰/۱۳ - ۱۶:۱۲ | کد خبر: ۴۹۰۵ چاپ
«ربیعی فر» سرمربی جدید داماش گیلان

کلانشهر : مدیر فنی داماش گیلان پس از مذاکره با مدیران این باشگاه به‌عنوان سرمربی تیم لاجوردی پوش در نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ یک انتخاب شد.

مازیار ربیعی‌فر پس از مذاکره با مدیران باشگاه داماش گیلان به‌عنوان سرمربی جدید این باشگاه انتخاب شد و در نیم‌فصل دوم بر روی نیمکت داماش می‌نشیند.

ربیعی فر پیش‌ازاین مدیر فنی باشگاه داماش بوده و جایگزین سیامک فراهانی شد، فراهانی پس از آخرین دیدار داماش مقابل آلومینیوم اراک در رقابت‌های لیگ یک به دلیل نداشتن مدرک مربیگری A آسیا از سمت خود کناره‌گیری کرد.

داماش با سرمربیگری فراهانی در پایان نیم‌فصل نخست رقابت‌های لیگ یک با کسب ۲۵ امتیاز در مکان نهم جدول ایستاد، این تیم در شش دیدار به پیروزی رسیده (میانگین ۳۵٫۳ درصد پیروزی)، در هفت مسابقه مقابل رقبا به‌تساوی دست‌یافته و در چهار دیدار تن به شکست داد؛ شاگردان سیامک فراهانی ۱۳ بار دروازه رقبا را بازکرده (میانگین ۰٫۸ در هر مسابقه) و ۱۲ بار (میانگین ۰٫۷ در هر مسابقه) دروازه خود را بازشده دیدند.

ربیعی‌فر سرمربی جدید داماشی‌ها از نخستین لژیونرهای فوتبال گیلان بوده و سابقه بازی و سرمربیگری تیم فوتبال داماش گیلان را در کارنامه ورزشی خود دارد، وی دارای مدرک مربیگری A آسیا بوده و به‌عنوان دستیار مربیانی همچون مجید جهانپور، مهدی تارتار، حمید درخشان، داوود مهابادی، مارکار آقاجانیان، امید هرندی، نادر دست‌نشان و افشین ناظمی در لیگ‌های سراسری کشورمان فعالیت کرده است.

وی در نیم‌فصل اول فصل جاری رقابت‌های لیگ یک به‌عنوان مدیر فنی تیم فوتبال داماش گیلان فعالیت کرده است و نقش بسزایی در عملکرد فنی این تیم از خود برجای گذاشت.

 

منبع : فارس