بنیامین فرجی نابغه ۱۴ ساله تنیس روی میز به زودی در لیگ آلمان دست به توپ می شود.

وی اما از میان پیشنهادهای مطرح به آلمانی ها پاسخ مثبت داده است.
طبق آنچه امروز (جمعه ۱۸ ابان) مهرداد علی قارداشی در نشست خبری خود به آن اشاره داشت، قرار است بنیامین فرجی از ژانویه سال ۲۰۲۵ با تیم موشنگلادباخ همکاری کند.