رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری فومن از رفع تصرف بیش از ۶ هزار مترمربع زمین ملی در ۲ روستای این شهرستان خبر داد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری فومن افزود: ۳ متصرف این این زمین ها را با کشیدن فنس و سیم خاردار، غیرمجاز محصور کرده بودند که با حکم قضائی آزاد و همه آثار تصرف هم جمع آوری شد.
پایان تصرف غیرقانونی جنگل در سنگر؛ آزادسازی بیش از ۲۴۰۰ متر اراضی ملی