مدافع سابق پرسپولیس سپیدرودی شد


۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۱:۲۸ | کد خبر: ۴۹۲۳ چاپ
مدافع سابق پرسپولیس سپیدرودی شد

کلانشهر : حامد آقایی مدافع جوان و سابق تیم فوتبال پرسپولیس به سپیدرود رشت پیوست.

مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت روز یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: حامد آقایی ۲۲ ساله اهل اردبیل که سابقه حضور در باشگاه پرسپولیس را دارد با مسئولان سپیدرود به توافق رسید و با عقد قراردادی در نیم فصل دوم لیگ دسته اول، به همراه تیم سپیدرود در میادین فوتبال حاضر می شود.

افشین ناظمی افزود: این بازیکن جوان که در پست مدافع بازی می کند ، فوتبالش را از پاس همدان آغاز کرد و سپس به شهرداری اردبیل در لیگ دسته اول پیوست و از آنجا در زمان سرمربیگری برانکو به عضویت پرسپولیس تهران درآمد و با این تیم به مقام قهرمانی کشور رسید.

وی ادامه داد: آقایی به جز پرسپولیس در لیگ برتر در فصل ۹۷-۹۶ در نفت تهران نیز بازی و یک گل برای تیمش نیز به ثمر رساند و فصل گذشته در تیم فوتبال اکسین (گل ریحان) البرز در رقابت های لیگ دسته اول حضور داشت و این بازیکن جوان یک فصل در تیم فرنز یونایتد مالزی شاگرد استیو مک مان بود.

وی بیان کرد: پیش از این نیز، امیرحسین نادم مدافع هافبک تیم فوتبال قشقایی شیراز به سپیدرود رشت پیوسته بود که با وجود جذب حامد آقایی، این دو بازیکن در تمرینات سپیدرود در ورزشگاه سردارجنگل شرکت حضور یافتند.

مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت خاطرنشان کرد: امیدواریم که سپیدرود با هماهنگی بیشتر و با ارایه بازی های زیبا و تماشاگرپسند ، نیم فصل دوم را آغاز و در نهایت در پایان رقابت های لیگ دسته اول کشور جایگاه مناسبی را کسب کند.

در پایان دور رفت رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان با حضور ۱۸ تیم، سپیدرود رشت با کسب ۱۵ امتیاز در مکان شانزدهم جدول رده بندی قرار گرفت.

 

ایرنا