پنجره نقل و انتقالات سپیدرود در آستانه باز شدن

کلانشهر : با توجه به مساعدت مسئولان استان گیلان و همکاری شاکیان، پنجره نقل و انتقالات سپیدرود رشت در آستانه باز شدن است.

مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت روز دوشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پنجره نقل و انتقالات این باشگاه به دلیل بدهی حدود ۲۰ میلیارد ریالی هم اینک بسته است که این میزان بدهی مربوط به چند سال قبل و از زمان حضور فرشاد پیوس تا سال گذشته و دوره ای که تیم در لیگ برتر حضور داشت، می باشد.

افشین ناظمی افزود : اما هم اکنون مسئولان باشگاه سپیدرود رشت با محمد نیری، محمد رستمی و احسان عبدی سه بازیکن شاکی به توافق رسیده و مترصد جلب نظر سایر شاکیان است تا پنجره نقل و انتقالات این باشگاه باز شود.

وی ادامه داد: البته علاوه بر توافق با این سه بازیکن، حامد طباطبایی مربی دروازبان های این تیم نیز همکاری بسیار خوبی را با باشگاه به دلیل مطالباتش انجام داده و علاوه بر آن، مسئولان ارشد گیلان نیز درصدد برطرف کردن مشکلات این تیم هستند.

وی بیان کرد: با توجه به شرایط بد اقتصادی، اکثر تیمها بدهکار هستند که در این راستا و با شرایط موجود، باشگاه ها قادر به پرداخت همه بدهی ها نیستند که در این زمینه فدراسیون فوتبال باید راهکاری را بگذارد تا با پرداخت بدهی ها، پنجره نقل و انتقالات تیمها گشوده شود.

مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت اضافه کرد: البته این بستگی به توافق با شاکیان نیز دارد که مسئولان سپیدرود تاکنون با اکثر طلبکارها مذاکره کرده و امیدواریم که به زودی رضایت همه شاکیان را جلب کنیم تا بتوانیم با بازیکنانی که قرداد داخلی بسته ایم، قرادادشان را در فدراسیون ثبت کنیم.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه تا روز ۲۸ دیماه فرصت داریم تا لیست خود را به فدراسیون فوتبال ارایه دهیم، امیدوارم که پیش از فرا رسیدن این تاریخ مشکلات ما برطرف و بازیکنان مورد نظر کادر فنی را جذب کنیم تا با قدرت در ادامه رقابت های لیگ دسته اول حضور یابیم.

ناظمی در ادامه با اشاره به آگهی هواداران سپیدرود برای فروش کلیه گفت : از هواداران و تماشاگران سپیدرود که حاضرند این کار را برای رفع مشکلات تیم محبوبشان انجام دهند قدردانی می‌کنم، اما اجازه نمی‌دهیم هواداری بخواهد برای رفع مشکلات تیم به زحمت بیافتد و به طور حتم با کمک مسئولان ارشد استان این مشکلات را برطرف خواهیم کرد.

وی در خصوص خبر جدایی نادر دست نشان از سپیدرود و پیوستنش به ماشین سازی نیز افزود : نادر دست‌ نشان هم اینک سرمربی تیم سپیدرود است و کار خودش را در این تیم ادامه می دهد و هر روز بر سر تمرینات نیز حاضر است و مشکلی از این لحاظ وجود ندارد.

وی افزود: در این خصوص نیز به طور رسمی اعلام می‌کنیم که هیچ گونه رضایت‌نامه‌ یا فسخ قراردادی به دست‌ نشان نمی‌دهیم چون وی سرمربی تیم سپیدرود است و به طور حتم این مربی با قدرت به کار خودش ادامه می‌ دهد.

وی به کمک مسئولان ارشد گیلان برای برطرف شدن مشکلات تیمهای گیلانی اشاره و با تقدیر از استاندار و معاون وی، اعضای شورای شهر، شهردار رشت، فرماندار و مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان عنوان کرد : همه تلاش می کنیم که مشکلات تیمهای گیلانی برطرف شده که در این راستا، اقداماتی نیز در حوزه مالی انجام شده تا مشکلات بازیکنان و تیم‌ ها برطرف شود.

تیم فوتبال سپیدرود رشت که هم اینک با کسب ۱۵ امتیاز در مکان شانزدهم جدول رده بندی ۱۸ تیمی رقابت های لیگ دسته اول قرار دارد، عصر چهارشنبه هفته جاری در هفته اول از دور برگشت این مسابقات باید در رفسنجان به مصاف تیم مس این شهر برود.

 

 

ایرنا