بازیکنان شهرراز شیراز در بازگشت از مسابقه نیمه تمام مقابل سایپا از خوابگاه بیرون شدند.

با وجود اینکه پس از حواشی زیاد و اجبار برای برخی بازیکنان، تیم شهرراز شیراز با 7 نفر دیدار مقابل سایپا حاضر شد و ثانیه هایی پس از سوت شروع، این بازی نیمه تمام ماند ولی حالا یک اتفاق عجیب دیگر برای بازیکنان این تیم رخ داده است.
حدود 10 بازیکن شهرراز شیراز که در خوابگاه اقامت داشتند، پس از بازگشت از استادیوم حافظیه متوجه شدند که نمی توانند در خوابگاه بمانند و باشگاه مانع از این اتفاق شده است.
اکنون بازیکنان شهرراز شیراز شرایط نابسامانی دارند و پس از عدم پرداخت مطالبات، حالا خوابگاه هم ندارند و مشخص نیست چطور به اقامت خود در این شهر ادامه می دهند.
شکست داماش گیلان مقابل نفت و گاز گچساران
شکست داماش گیلان در برابر نساجی مازندران