پیروزی در خانه داماش و تساوی ملوان در لیگ یک

کلانشهر : تیم فوتبال داماش گیلان امروز در ورزشگاه سردار جنگل رشت با نتیجه 2 بر یک از سد تیم رایگان رایکال بابل گذشت.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، در هفته اول دور برگشت لیگ دسته اول فوتبال کشور تیم فوتبال داماش گیلان عصر امروز در ورزشگاه سردار جنگل رشت با 2 گل دقیقه 12 آزاد جعفرزاده و دقیقه 58 میعاد یزدانی برابر مهمانش تیم رایکای بابل به برتری دست یافت.
تک گل تیم رایکا را امیر حسین یحیی زاده به ثمر رساند.
داماش با این برد 28 امتیازی شد و در مکان هشتم جدول رده بندی لیگ دسته اول فوتبال کشور جام آزادگان قرار گرفت.
در ادامه رقابت های هفته هجدهم لیگ دسته اول فوتبال کشور، تیم سپیدرود رشت یکی دیگر از نمایندگان فوتبال گیلان، از ساعت 14 فردا در رفسنجان با تیم مس این شهر دیدار می کند.

به گزارش "ورزش سه"، ملوان بندرانزلی امروز و از ساعت 14 برابر تیم سرخ پوشان پاکدشت قرار گرفت و در نهایت با کسب یک امتیاز زمین را ترک کرد. سرخ پوشان که در این دیدار برای اولین بار رضا عنایتی را روی نیمکت خود می دیدند در ابتدا توانستند دروازه حریف خود را باز کنند. آنها در همان نیمه اول و در حالی که پنج دقیقه تا پایان نیمه باقی مانده بود با گلزنی امیرحسین فشنگچی توانستند دروازه حریف را باز کرده و به این ترتیب از حریف خود پیش افتادند.

در نیمه دوم هم همان طور که پیش بینی می شد ملوانان راه دروازه حریف را در پیش گرفتند و بارها و بارها تا مرز فروپاشی دروازه حریف پیش رفتند اما در این کار ناموفق بودند. کرنرهای فراوانی که ملوان به سوی دروازه حریف ارسال کرد نشان می داد که آنها به دنبال گلزنی در این بازی هستند تا اینکه در دقیقه 78 و توسط بازیکن محجوب خود یعنی مهیار زحمتکش، گل تساوی را به ثمر رساندند و در نهایت تا پایان بازی هم همین نتیجه باقی ماند و هر دو تیم با یک امتیاز بازی خود را به پایان رساندند.

ملوانان که این روزها با مثلث مازیار زارع، پژمان نوری و محمد احمدزاده نتایج خوبی به دست آورده و به نوعی احیا شده اند با تساوی در این بازی به ششمین بازی بدون شکست خود رسیدند. آنها در سه بازی با پیروزی و در سه دیدار با تساوی کار خود را به پایان رساندند تا 17 امتیازی شوند و در رده پانزدهم جدول رده بندی قرار بگیرند. در سوی دیگر نیز سرخ پوشان با سرمربی جدید خود توانست به اولین امتیاز دست پیدا کند تا 20 امتیازی شده و در رده دوازدهم جدول رده بندی قرار بگیرد.