به گفته رئیس شرکت ارتباطات زیرساخت اختلال در اینترنت کشور به دلیل قطعی ۴ ترابیت بر ثانیه از ظرفیت بین الملل کشور در خارج از ایران است.
کلانشهر: در پی اعلام کاربران مبنی بر کند بودن سرعت اینترنت، بهزاد اکبری- رئیس شرکت ارتباطات زیرساخت با انتشار پستی در یک شبکه اجتماعی (ایکس) در این باره توضیخ داد: عرض پوزش، اختلال در اینترنت کشور به دلیل قطعی ۴ ترابیت بر ثانیه از ظرفیت بین الملل کشور در خارج از ایران است.
وی افزود: همکاران من در شرکت زیرساخت پیگیر حل مشکل از فراهم کننده های بالادستی هستند.
مردم به قطعی عادت کرده اند!؛ اصرار برخی نمایندگان بر تداوم محدودیت های اینترنت
اینترنت داریم یا نداریم؟ وضعیت هنوز به قبل ۱۸ دی برنگشته است