به گفته رئیس شرکت ارتباطات زیرساخت اختلال در اینترنت کشور به دلیل قطعی ۴ ترابیت بر ثانیه از ظرفیت بین الملل کشور در خارج از ایران است.

اختلال در اینترنت کشور به دلیل قطعی مسیرهای بین الملل
کلانشهر:  در پی اعلام کاربران مبنی بر کند بودن سرعت اینترنت، بهزاد اکبری- رئیس شرکت ارتباطات زیرساخت با انتشار پستی در یک شبکه اجتماعی (ایکس) در این باره توضیخ داد: عرض پوزش، اختلال در اینترنت کشور به دلیل قطعی ۴ ترابیت بر ثانیه از ظرفیت بین الملل کشور در خارج از ایران است.

وی افزود: همکاران من در شرکت زیرساخت پیگیر حل مشکل از فراهم کننده های بالادستی هستند.