تردد در دو محور کوهستانی گیلان با زنجیرچرخ امکانپذیر است

کلانشهر : رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان با اشاره به بارش برف در برخی محورهای کوهستانی استان گفت: تردد محورهای اسالم- خلخال و سیاهکل- دیلمان فقط با زنجیرچرخ امکانپذیر است.

سرهنگ حسین محمدپور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگارایرنا اظهار کرد: همچنین برای تردد در سایر محورهای کوهستانی استان نیز داشتن زنجیرچرخ الزامیست.

وی افزود: در حال حاضر در برخی محورها بارش برف و در محورهای دیگر بارش باران را داریم؛ از این رو ، جاده ها لغزنده است و رانندگان باید بیش از پیش احتیاط داشته باشند.

سرهنگ محمدپور تصریح کرد: رانندگانی که قصد تردد در محورهای استان را دارند ، تجهیزات زمستانه و ایمنی همچون زنجیرچرخ ، لباس گرم ، پتو و جیره خشک به همراه داشته باشند ؛ ضمن آنکه خودروی خود را قبل از حرکت کنترل کنند و از سالم بودن آن مطمئن شوند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان همچنان توصیه کرد: رانندگان همچنان توجه کافی به جلو داشته و سرعت مطمئنه را رعایت کنند.

هواشناسی گیلان تا شنبه ( امروز) به تناوب بارندگی و وزش باد)بعضی نقاط شدید/(ارتفاعات بارش برف و احتمال رعد و برق پیش بینی کرده است؛ طی یکشنبه ضمن استقرار توده هوای پایدار در منطقه، برای ارتفاعات یخبندان و طی روز افزایش نسبی دما مورد انتظار است.

 

 

ایرنا