به دنبال وضعیت نابسامان مدیریتی تیم فوتبال داماش گیلان که در لیگ دسته اول فوتبال ایران حضور دارد، از سوی هیات فوتبال گیلان خطاب به نصیر نعیمی پور، مالک باشگاه داماش نامه «استعلام وضعیت داماش» صادر شد.
.jpg)
جناب آقای نعیمی پور
مالک محترم باشگاه داماشیان گیلان
باسلام و احترام
ضمن تقدیر و امتنان از زحمات جنابعالی در جهت تلاش آن باشگاه در آوردگاه لیگ دسته اول (جام آزادگان) فوتبال کشور، متأسفانه اخبار حاصله از تیم فوتبال آن باشگاه مخاطره آمیز بوده و عملاً بازیکنان طرف قرارداد ترک فعل نمودند. هواداران بیشمار باشگاه نیز نگران و افسرده با عنایت به عدم وجود دفتر باشگاه در منطقه، با مراجعه به هیات فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان گیلان خواستار تعیین و تکلیف وضعیت تیم فوتبال آن باشگاه هستند.
بدون شک با توجه به ضیق زمان، التهابات عدم تمرینات و فعالیتهای داماشیان، تبعات اجتماعی گسترده را در برخواهد داشت.
علیهذا خواهشمند است از نحوه ادامه فعالیت باشگاه این هیات را مطلع ساخته تا مراتب به مبادی ذی مدخل اعلام گردد.
قبلاً از تسریع در پاسخگویی به این مکاتبه سپاسگزارم.
نظر شما: